رئیس کل دادگستری استان زنجان:

تولید مواد اولیه با بهره‌گیری از نیروهای جوان داخلی اقدام ارزشمندی است

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت امروز اکثر واحدها خودشان در شرایط تحریمی، تولیدکننده مواد اولیه با بهره‌گیری از نیروهای جوان داخلی هستند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۳۰۷۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید مواد اولیه با بهره‌گیری از نیروهای جوان داخلی اقدام ارزشمندی است

رئیس کل دادگستری استان زنجان از 2 واحد صنعتی - معدنی کیمیای زنجان گستران و شرکت صنعتی روی خاورمیانه در شهرستان ایجرود بازدید کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از 2 واحد صنعتی در شهرستان ایجرود در جمع خبرنگاران گفت: بازدید میدانی مسئولان قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت قضایی است.

وی حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران را رویکرد مهم قوه قضاییه برشمرد و خاطرنشان کرد: جلسات منظم ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در همین راستا تشکیل و پیگیر مشکلات و رفع موانع واحدهای صنعتی است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد: فعالیت واحد صنعتی - معدنی کیمیای زنجان گستران با اشتغال 410 کارگر به‌صورت مستقیم و تولید ماهانه 16 هزار تُن کنسانتره، سهم زیادی در تامین محصولات سایر واحدهای صنعتی دارد و همچنین در شرکت صنعتی روی خاورمیانه نیز 360 کارگر اشتغال دارند که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف شرکت صنعتی روی خاورمیانه گفت: شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی و بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در پیگیری و حل مشکلات بسیار موثر است و دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری اهتمام جدی دارد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار نباید در ادامه فعالیت و کار تولید، نگرانی تامین مواد اولیه و فروش محصولات باشد، ابراز کرد: امروز اکثر واحدها خودشان در شرایط تحریمی، تولیدکننده مواد اولیه با بهره‌گیری از نیروهای جوان داخلی هستند و این کار بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های برجسته این واحدها صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش 20 درصدی در مصرف آن، توجه به محیط زیست، استفاده صحیح از منابع آب و استفاده از آب پس از تصفیه و بدون رهاسازی مجدد در شرکت است که که مورد تحسین قرار گرفت.

وی افزود: امروز در بازدید از این واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان ایجرود، دستورات لازم برای بررسی مشکلات و رفع موانع تولید، صادر و مقرر شد جهت پیگیری در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار