وزیر دادگستری:

دادگستری زنجان در حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع نقش اثرگذار و ارزشمند دارد

زنجان (پانا) - دادگستری استان زنجان در حمایت از واحدهای تولیدی و کمک به رفع موانع تولید در استان نقش اثرگذار و ارزشمندی دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دادگستری زنجان در حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع نقش اثرگذار و ارزشمند دارد

جلسه شورای قضایی استان زنجان ظهر امروز با حضور وزیر دادگستری برگزار شد.

وزیر دادگستری در این جلسه گفت: هدف از سفر به استان زنجان افتتاح چندین پروژه شامل واحدهای تولیدی و کلنگ‌زنی نهضت ملی مسکن بود.

امین‌حسین رحیمی ابراز کرد: اکثر قریب به اتفاق مسئولان استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی استان به نقش اثرگذار دادگستری استان وبه‌ویژه رئیس کل دادگستری و دادستان زنجان در حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع، اذعان داشتند که جا دارد از این اقدام ارزشمند قدردانی کنیم.

وی اظهار کرد: پیگیری و حمایت از برخی موضوعات و مسائل اساساً وظیفه دادگستری نیست اما روحیه جهادی، صداقت و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان زنجان که در راستای کمک به حاکمیت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی ورود می‌کنند، اقدامات حمایتی و در حقیقت حمایت از دولت و صنعت بوده که شایسته تقدیر است.

60 هکتار زمین بعد از بازپس‌گیری به سرمایه‌‌گذاران واقعی واگذار شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: دادگستری استان زنجان در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه، جزء 5 استان برتر کشور است که این امر مرهون تلاش کارکنان مجموعه دادگستری استان است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به اقدامات موثر دادگستری استان زنجان در پیگیری و حمایت از واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع موانع تولید اظهار کرد: بنای دادگستری استان زنجان در این راستا کمک به همه دستگاه‌های حاکمیتی است و نقش پُررنگ دادگستری استان در اقتصاد مقاومتی در بازگرداندن مجدد واحدهای تولیدی تعطیل‌شده و یا در آستانه تعطیلی، بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه 11 درصد پرونده‌های قضایی استان به‌صورت کاملا الکترونیکی رسیدگی می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد افزایش این تعداد هستیم.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: با پیگیری قاطع دادگستری استان 60 هکتار زمین که در گذشته برای ایجاد واحدهای تولیدی به سرمایه‌گذاران واگذار شده بود اما در عمل این امر اتفاق نیفتاده بود، بازپس‌گیری و به 100 سرمایه‌گذار واقعی واگذار شد که این اقدام در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار