جلوگیری از تعطیلی 21 واحد تولیدی و احیای 8 واحد تولیدی به همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان

زنجان (پانا) - مشکل سه مجموعه تولیدی شهرستان ابهر با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بررسی و تصمیمات حمایتی بسیار خوبی اتخاذ و رفع موانع شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از تعطیلی 21 واحد تولیدی و احیای 8 واحد تولیدی به همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه بازدید از حوزه های قضایی استان در سفر یک روزه به شهرستان ابهر با حضور در دادگستری ابهر ضمن بازدید از دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف حوزه قضایی شهرستان ابهر و عرض خدا قوت به همکاران قضایی و اداری در دیدار با مسئولین و قضات دادگستری شهرستان ابهر گفت: فلسفه حضور در دادگستری ابهر بررسی مشکلات قضایی و اداری و پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه است.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها و سیاستهای قوه قضاییه با همراهی و همکاری همکاران قضایی و اداری شکل عملی و اجرایی خواهد گرفت افزود: شهرستان ابهر در اجرای برنامه های ابلاغی و ارتقاء عملکرد از حوزه های قضایی موفق بوده خصوصا در حمایت از تولید، صنعت، اشتغال زندانیان که مورد تأکید رییس قوه قضاییه نیز می‌باشد موفق عمل کرده که جای تشکر دارد.
رییس شورای قضایی استان زنجان با تأکید بر این موضوع که منصب قضا و امر قضاوت یک منصب الهی است و ما باید شکرگزار باشیم که در این منصب برای اجرای عدالت و احقاق حق خدمت می کنیم و این منصب اجر الهی برای دادرسی عادلانه دارد.
صادقی نیارکی در ادامه از تعامل بسیار خوب و نزدیک دادگستری و دادسرای شهرستان ابهر برای اجرای برنامه ها تقدیر کرد و گفت: اجرای دقیق و به موقع برنامه های ابلاغی با یکپارچگی مدیران محقق خواهد شد که وجود این امر در حوزه قضایی ابهر بسیار ارزشمند است.
در این دیدار رئیس دادگستری و دادستان به نمایندگی از کارکنان قضایی و اداری به بیان مشکلات حوزه تحت امر خود پرداختند.
وی در ادامه سفر به شهرستان ابهر با حضور در دفتر امام جمعه ابهر و دیدار با وی که اعضای شورای قضایی استان نیز حضور داشتند ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دستگاه قضایی در حوزه های مختلف گفت: دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال با قدرت و جدیت مضاعف از تولید حمایت و مانع زدایی خواهد کرد و این یک تکلیف قانونی و شرعی است.
وی با بیان اینکه در دوره تحول قوه قضاییه بیش از 1000 واحد تولیدی احیاء و در استان زنجان 8 واحد تولیدی که کاملا تعطیل شده بودند با حمایت قضایی به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند و همچنین 21 واحد تولیدی که در آستانه تعطیلی بودند مورد حمایت قرارگرفتند و مانع تعطیلیشان شد.
رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: امروز در سفر به شهرستان ابهر ضمن آزادی 15 محکوم مالی جرایم غیر عمد، مشکل سه مجموعه تولیدی با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بررسی و تصمیمات حمایتی بسیار خوبی اتخاذ و رفع موانع تولید شد.
وی با بیان اینکه سال 99 با وجود شرایط کرونایی و محدودیتها ناشی از آن، شاهد افزایش 20 درصدی در ارائه خدمات در دادگستری استان به مردم بودیم که نتیجه این اقدامات کاهش موجودی و ورودی زندانها، استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس و رسیدگی به امور زندانیان بود که اثرات بسیار زیادی داشت.
صادقی نیارکی از برنامه های دستگاه قضایی حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی مراجعین برشمرد و تأکید کرد: در کنار رسیدگی به مشکلات و پرونده‌های مراجعین احترام و حرمت افراد باید محترم شمرده شود و نباید با لحن تند و توهین‌آمیز با مردم صحبت کرد.
وی در پاسخ به دغدغه ها و نگرانیهای امام جمعه ابهر در خصوص حل مشکل منطقه شریف آباد و عمید آباد که برای شهرستان مشکلاتی بوجود آورده گفت: تلاش مجموعه بر این است که این مشکلات با داوری و میانجیگری برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار