تجلیل شهردار تهران از ۱۲۲ خانواده شهیدِ شهرداری

تهران (پانا) - معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از تجلیل شهردار تهران از ۱۲۲ خانواده شهید شهرداری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل شهردار تهران از ۱۲۲ خانواده شهیدِ شهرداری

به گزارش اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران،محمد جواد لشکری در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت و مقاومت بزرگ مردانی است که جان خود را در مسیر حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از ارزش‌های والای انقلابی تقدیم کردند که البته این عظمت از ایثار همواره با قدردانی ملت ایران توام بوده است.

وی بابیان اینکه دیدار و تکریم خانواده شهدا ضمن زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقاء روحیه کار جهادی در خدمتگزاران به مردم را در پی خواهد داشت افزود: حرکت در مسیر شهدا و عمل به مکتب و منش این بزرگ مردان باید بیش از پیش مورد توجه یکایک مردم و مسئولین قرار گیرد.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، یکی از اهداف مهم دیدار با جامعه ایثارگری را احصائ نیازمندی ها و مشکلات این قشر مغزز عنوان کرد و گفت: درصد قابل توجهی از خانواده شهدا و ایثارگران در دهک های پایین جامعه هستند و این یعنی ارتقاء سطح رفاه و معیشت جامعه ایثارگری آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

لشکری با تاکید بر اینکه حفظ شان و جایگاه اجتماعی ایثارگران باید در راس امور قرار گیرد افزود: خانواده‌ معظم شهدا سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند و حمایت و خدمت صادقانه و بی منت به ایثارگران رسالت و تکلیف ملی است.

لازم به ذکر است در پایان این دیدارها با اهدای هدایایی از طرف دکتر زاکانی شهردار تهران از سالها صبر و بردباری خانواده شهدا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار