لشکری: دفاع مقدس اوج فرهنگ شهادت طلبی است

تهران (پانا) - معاون امور ایثارگران شهرداری تهران، دفاع مقدس را اوج فرهنگ شهادت طلبی دانست و افزود مردم مومن و انقلابی همواره با حرکت در مسیر انقلاب نشان داده‌اند که قدردان خون شهدا و فداکاری جامعه ی ایثارگری بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لشکری: دفاع مقدس اوج فرهنگ شهادت طلبی است

به گزارش اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، محمد جواد لشکری در حاشیه برنامه تجدید بیعت خانواده شهدای شهرداری تهران با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که ظهر امروز و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در بهشت زهرا(س) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، سوم خرداد را روز مقاومت، رشادت و جانفشانی ملت غیور ایران در مقابل رژیم بعث عنوان کرد و افزود: مقاومت بی نظیر مردم در دفاع از خرمشهر حماسه ای شکوهمند را رقم زد که جز با ولایت مداری و عمل به فرامین رهبری فرزانه و مدبر میسر نبود.

وی از سوم خرداد به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس یاد کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با فتح خرمشهر تاریخ ورق خورد و ارکان تفکر استعماری قدرت جهانی که تا آن روز نیروی عظیم انقلاب و مردم را باور نداشتند، متزلزل شد.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران تصریح کرد:‌ حماسه سوم خرداد دشمن را خشمگین ساخت آنچنان که در طول تمام سالهای پس از دفاع مقدس درصدد ضربه به نظام وانتقام از روزهای استقامت و اتحاد ملت دلیر ایران بوده و ترور دو روز گذشته سردار صیاد خدایی به خوبی موید این امر است.

لشکری با بیان اینکه نظام استکبار بار دیگر با ترور یکی دیگر از سربازان وظیفه شناس و خدوم وطن ذات شرارت‌بار خود را نشان داد تاکید کرد: دشمن بداند که هیچگاه نخواهد توانست در حرکت رو به جلو و موفقیت آمیز ملت ایران وقفه ایجاد کند چراکه این ملت با ولایت پذیری و توجه به سیره شهدا همواره موفق بوده و هرنوع توطئه و دسیسه ای را در نطفه منهدم ساخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار