مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان خبر داد:

انتخاب معلم کردستانی به عنوان معلم نمونه کشوری

اعزام ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی برای دیدار با مقام معظم رهبری

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: آرمان حسنی از فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه زیویه به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب معلم کردستانی به عنوان معلم نمونه کشوری

هاشم ناظمی‌جلال در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: معلم، ماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی است و اساس علم و عالم هستی بر تربیت انسان استوار است و این وظیفه بر دوش معلمان گرانقدر قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی برای هفته بزرگداشت مقام معلم در استان پیش‌بینی شده است، افزود: برنامه شناسایی معلمان نمونه در 4 سطح مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری صورت گرفته و امسال دانش‌آموزان و اولیا نیز در انتخاب معلم نمونه، نقش داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: حدود ۴۵۰۰ فرهنگی استان در سطح مدرسه شرکت کردند که پس از ارزیابی‌های انجام‌شده ۲۵۰۰ نفر از آنان به مرحله منطقه‌ای و ۵۱ نفر هم به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: از این تعداد 4 نفر هم به مرحله کشوری راه یافتند که در میان آنان آرمان حسنی از فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه زیویه به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.

ناظمی‌جلال گفت: سلام منوچهری از مریوان، مرتضی باقری از قروه و همچنین نسرین حسین‌پناهی از ناحیه یک سنندج نیز 3 فرهنگی دیگری هستند که به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند و در گروه کیفیت‌بخشی نیز 5 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های هفته معلم اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های این هفته، دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری است که از استان کردستان ۴۰ نفر در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، دیدار اعضای ستاد گرامیداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، زنگ سپاس معلم، تقدیر و تکریم از فرهنگیان بازنشسته، غبارروبی مزار شهدا همزمان با سراسر کشور، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، برگزاری مراسم نمادین روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در استان اعلام کرد.

خبرنگار : سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار