زائر اولی‌های روستاهای کپرنشین بشاگرد به مشهد اعزام شدند

بوشهر (پانا) - مسئول گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر گفت تعدادی از دانش‌آموزان روستاهای کپرنشین بشاگرد با ایفای مسئولیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مشارکت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، انسان‌های خیر و نوع‌دوست و قطار فدک، برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
زائر اولی‌های روستاهای کپرنشین بشاگرد به مشهد اعزام شدند

رضا علامه زاده اظهار کرد: در این سفر معنوی که با احتساب رفت و برگشت بیش از ده روز به طول انجامید تعداد 33 نفر از اهالی محروم ترین روستاهای شمسون، جگی و حسین آباد واقع در بخش گوهران حضور داشتند.

مسئول گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر افزود: در این مدت خدماتی از قبیل آزمایشات پزشکی و درمانی، زیارت حرم مطهر و اماکن مقدسه، بازدید از موزه شهر، شهربازی، بازدید از مرکز پروازی و خدمات هوایی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به زائر اولی های روستاهای کپری بشاگرد ارائه شد.

علامه زاده گفت: این مشهد اولی ها با استقبال ویژه خدام و برخی از مسئولین استان، وارد حرم مطهر شده و از اماکن مختلف حرم و از جمله شمیم رضوان بازدید کردند.

علامه زاده تصریح کرد: در این سفر زیارتی، سیاحتی و درمانی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد استان خراسان رضوی بعنوان میزبان و محل اسکان زوار و فرودگاه‌های استان کرمان و هرمزگان و تعدادی از کارکنان اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، شرکت فرودگاه ها بعنوان خادم، برای این زوار اولی های امام رئوف سنگ تمام گذاشته و بهترین امکانات خود را در اختیار این زائرین مشتاق ائمه اطهار گذاشتند. دستگاه ها و نهادهای محلی از قبیل سپاه پاسداران، فرمانداری، شورا و بخشداری گوهران و آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد نیز در اعزام این مشهدی اولی ها نقش آفرینی و همکاری کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار