در گفت و گو با پانا عنوان شد:

اردوی زیارت اولی ها ، کاری دلی همراه با عشق و‌ ارادت به امام رضا(ع) است

مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری استان خراسان رضوی در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار پانا گفت: اردو زیارت اولی ها یکی از کارهایی است ک نه تنها به آن به چشم یک وظیفه کاری نگاه نمی‌کنند بلکه این اردو یک کار دلی همراه با عشق و ارادت به امام رضا(ع) است.

کد مطلب: ۹۲۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارت اولی ها ، کاری دلی همراه  با عشق و‌ ارادت به امام رضا(ع)  است

حمید موسوی در حاشیه چهاردهمین اردوی دانش آموزان زیارت اولی گفت: این اردو واقعا کاری ارزشمند و فعالیت بی نظری است، این دانش آموزان با آن شور و حال و عشق و ارادتی که دارند از دور ترین نقاط کشور در مشهرالرضا برای زیارت حاضر می شوند.
وی افزود: کسی که باعث و بانی اجرای این برنامه بوده خیلی قدم بزرگی برداشته است انشاالله که خداوند از همه بانیان قبول کند چرا که حضور این دانش آموزان در این محل آن هم با این سن و سال باقیات و صالحاتی است، چون تک تک این لحظات در ذهن آنها ثبت شده و هرگز پاک نخواهد شد.
موسوی گفت: حضور دربارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، استفاده از نور معنویتی که در فضاست و پیوستگی و دلبستگی که با حرم و امام رضا(ع) در وجودشان ایجاد می شوند توشه ای هست که تا آخر عمر همراه آنهاست.
مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری افزود: بنده خیلی خوشحال هستم که توفیقی شده که در جمع این دانش آموزان حضور داشته باشم این یعنی خدا و امام رضا(ع) به من لطف کرده اند. من فکر می کنم که این برنامه باید استمرار داشته باشد و همه کسانی که توانایی دارند باید کمک کنند تا اجرای این برنامه ارزشمند ادامه پیدا کند این سخن من را کسانی درک می‌کنند که در این فضا قرار گرفته باشند.
وی افزود: این چهاردهیمن دوره این اردوست که برگزار می شود. من حداقل در پنج دوره از این اردوها حضور داشتم و خداروشکر هرسال نسبت به پارسال اشکالات و ایرادات و نواقص که توسط دوستان دیده می شود درحال برطرف شدن است.نکته مهم این است که تمامی کسانی که دارند برای این برنامه کار انجام می دهند از کسانی که کاری ها کوچک بر عهده آنهاست تا کسانی که در حال مدیریت برنامه ها هستند همه و همه نه تنها به این کار به چشم یک وظیفه اداری نگاه نمی‌کنند بلکه به عنوان یک کار دلی با عشق و ارادت خودشان به امام رضا آن را انجام می‌دهند.
مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری استان خراسان رضوی گفت: با این نگاه و با این حساب هیچکس کم نمی‌گذارد و اگر هم ایرادی هست حتما در دفعات بعدی جبران خواهد شد. که در این رابطه من خودم به شخصه به چشم دیده ام که نسبت به دوره های قبلی کیفیت این دوره چقدر افزایش یافته است.
موسوی گفت: من اوایل شاهد بودم که بیشتر شور و احساس بود ولی الان معرفت هم در کنار شور و احساس دیده می شود و وقتی شور و معرفت باهم باشند ماندگاری بیشتر خواهد شد.
وی گفت: متولی این اردو فرهنگی آموزش و پرورش است و ما فقط کمک می‌کنیم و من به دوستان هم عرض کردم که هرجایی کمکی از دست ما بر می آمد که به بهتر شدن، موثرتر شدن و بالاتر رفتن کیفیت کار کمک کند ما در خدمت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار