جوانان و نوجوانان زیارت اولی به آرزوی قلبی خود می‌رسند

کرج (پانا) - سفر زیارتی مشهد مقدس از طرف مسجد حضرت علی اصغر (ع) شهر هشتگرد شهرستان چهارباغ استان البرز در سال‌های گذشته با عنوان بهشت حضور شناخته می‌شد که با شیوع ویروس کرونا این کار خیر سه سال انجام نشد. شکر خدا امسال دوباره این کار در حال آماده‌سازی است. این سفر از ۶ تیرماه الی ۱۱ تیر است. مسافران این زیارت نیز جوانان و نوجوانانی هستند که برای اولین بار عازم مشهد مقدس هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانان و نوجوانان زیارت اولی به آرزوی قلبی خود می‌رسند

مسافران بهشت حضور، ۶۶ نفرند که حدود پنجاه نفر آنها جوانان و نوجوانان هستند. در این سفر جوانان و نوجوانان مسافر به گروه های ۵ یا ۶ نفره تقسیم شده و هر گروه دارای یک سرگروه است که فعالیت‌های هر گروه بر عهده اوست.

این سفر ویژه افراد متاهل نیست، اما خانواده دست اندرکاران این سفر نیز همراه آنان به سفر می روند. برنامه خانواده های دست اندرکاران این سفر همراه این کاروان نیست و برنامه زیارت و کارهای آنها از این کاروان جداست.

این سفر از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد مشهد مقدس است که مسافران را با اتوبوس به ایستگاه راه آهن می برند. برنامه ریزی این اردو توسط مسجد حضرت علی اصغر شهر هشتگرد و هیئت مصباح الهدی به عنوان بازوان توانمند مجموعه حضرت علی اصغر است که در تمام فعالیت های این مجموعه همیشه فعال بوده. لازم به ذکر است که این هیئت برای فعالیت های این سفر نیز همراه مسجد حضرت علی اصغر بوده و به آنها کمک می کند.

هزینه حضور در این سفر نورانی به ازای هر نفر ۶۰۰ هزار تومان بوده که به عهده خود مسافران است، اما بانیان این سفر بیان کرده‌اند، هزینه های این سفر بیش از این است که بقیه خرج این سفر را خیرین و بانی های محترم تقبل کرده‌اند.

در رابطه با اسکان پذیری این مسافران حسینیه در نظر گرفته شده و هزینه خورد و خوارک این مسافران با خود عوامل این سفر است.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار