رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

تربیت مهمترین عنصر و رسالت بشر است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی عنوان کرد تربیت، مهم‌ترین عنصر و رسالت بشر است. کار تربیتی، کار یک نهاد، یک قسمت و یک تشکل نیست، بلکه مانند زنجیری است که همه عناصر باید با هم این کار را انجام دهند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت مهمترین عنصر و رسالت بشر است

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده ناحیه ۵ گفت: کار تربیتی، کار یک نهاد ، یک قسمت و یک تشکل نیست؛ بلکه مانند زنجیری است که همه عناصر باید با هم این کار را انجام دهند.

وی افزود: اگر نگران فرزندانمان هستیم که در بحث خانواده و ... بتوانند از مسائل خودشان بربیایند، باید مهارت های زندگی را از سن دانش آموزی شروع کنیم. تربیت در میدان اتفاق می افتد، همانطور که زمانی که به نسل جبهه و جنگ نگاه می کنیم، می بینیم پختگی و رشد آنها ماحصل مهارت هایی بود که برای حل مسائل جنگ اتفاق افتاد و یکی از بسترهای رشد آنها کارهای گروهی و تشکیلاتی منظمی بود که نسل نوجوان و جوان در آن مقطع انجام داد. پس یکی از فرصت های تربیت نسل حاضر ، گروهها و تشکل های دانش آموزی است.

وی هدف اصلی سازمان دانش آموزی را رشد دانش آموز تمام ساحتی دانست و در ادامه به بسترهای خوب سازمان مانند: پانا بستری برای خبرنگاری و مجری گری و سواد رسانه است، اشاره کرد.

وی به مدارس پیشتازان اشاره کرد و پیشتازان را فرصتی برای تجربه های اجتماعی دانش آموزان معرفی کرد.

رضازاده در پایان به کارهای گروهی اشاره کرد و بیان کرد: اگر به کارهای گروهی اهمیت دهیم، به همان میزان پیشگیری از آسیب های اجتماعی اتفاق می افتد و اگر اهمیتی ندهیم، باید تمام وقت خود را صرف آسیب ها کنیم.

خبرنگار: نرجس داعی - علی ضیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار