معاون سیاسی امنیتی استاندار:

مجلس دانش‌آموزی با فعالیت‌های خود سرآغاز یک تجدید پیمان است

گلستان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد برای رشد کردن و موفق شدن باید به محاسن توجه کرد و از روحیه انفعال و ناامیدی خودداری شود.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی با فعالیت‌های خود سرآغاز یک تجدید پیمان است

علی مهاجر ، معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان گلستان بیان کرد: مجلس دانش آموزی با فعالیت های خود می‌تواند سرآغاز یک تجدید پیمان باشد. ما مسئولین در کنار شما هستیم و در کنار شما دغدغه های خود را بیان می‌کنیم و این فعالیت باعث می‌شود ما بتوانیم تکالیف و مسئولیت های خود را مرور کنیم،این مرور تکالیف باعث می‌شود به تدریج بتوانیم مشکلات کوچک و بزرگ نظام تعلیم و تربیت را با یاری یکدیگر حل کنیم.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر نکات انسان ساز مقام معظم رهبری افزود: فضایی که ما در آن کار می‌کنیم یعنی دنیا،دشمنان قسم خورده ای دارد که یکی از آنها شیطان است. ما دشمنان دیگری هم داریم که باید حواسمان به آنها هم باشد.همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند:"اگر مردم بدانند که دشمن در صحنه های مختلف چه می‌کند، لحظه ای از حالت رزم خارج نخواهند شد."پس ما و شما دانش آموزان انقلابی و کوشا باید صورتی رزمی داشته باشیم، چرا که دشمنان زیادی داریم.

وی تاکید کرد: امروزه مردم ما بسیار تحت تاثیر شبکه ها و رسانه های مجازی شده اند، بنابراین شما دانش آموزان باید نگاه خود را گسترش داده و تجربه های درست خود را با دیگر دانش آموزان به اشتراک بگذارید.شما دانش آموزان طبق گفته مقام معظم رهبری باید چند نکته را مورد توجه خود قرار دهید که شامل:از روحیه انفعال و ناامیدی پرهیز کنید،تعبیر و تفسیر فعالیت های شما در مجلس دانش آموزی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است،
.هیچ لزومی به برخورد تند و تیز نیست،بعضی از افراد فکر می‌کنند راه انتقاد دعوا و سر و صدا است،اما اینگونه نیست زیرا در نگاه نقادانه و مطالبه گری صحیح ما باید مراقب باشیم که منفی نگر نباشیم و همواره در مواجهه با مسائل به محاسن توجه کنیم. انشاالله با یاری خدا بتوانیم همگی به تکالیف و مسئولیت های خود عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار