نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

مجلس دانش‌آموزی و اندیشه دانش‌آموزان همواره مهمترین جلسه بوده است

گلستان (پانا) - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت مجلس دانش‌آموزی و اندیشه دانش‌آموزان همواره مهمترین جلسه بوده است.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی و اندیشه دانش‌آموزان همواره مهمترین جلسه بوده است

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما برای شما نوجوانان که آینده کشور به اندیشه و فعالیت های شما گره خورده است آرزوی بهورزی و توفیق روزافزون داریم. خدارا شاکریم که به برکت جمهوری اسلامی ایران چنین فضایی فراهم شده است.آنچه که شما امروز به راحتی در آن حضور پیدا کرده اید از آرزوهای دیرینه ما بود که تصور نمی‌کردیم روزی در این کشور، فضایی فراهم شود که نوجوانان و جوانان برای تعیین سرنوشت در کنار یکدیگر بنشینند، هم اندیشی و تصمیم گیری کنند.

در ادامه نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مهم سازمان دانش آموزی بیان کرد: در طی این دو سالی که من در مجلس شورای اسلامی بوده ام، هیچ جلسه ای برای من مهمتر از این جلسه نیست؛ چرا که دانش آموزان سازندگان آینده این کشور هستند و شما دانش آموزان باید قدر خود را بدانید، چرا که بستری برای مسئولیت پذیری و مشورت فراهم شده است.
در ادامه غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اصول مجلسی موفق افزود: مجلس زمانی موفق خواهد بود که فعالیت های سالانه خود را از پیش معین ساخته باشد، بنابراین باید اولویت ها و مطالبات اساسی در حوزه آموزش و پرورش مشخص شود. هنگامی که اولویت ها مشخص شد نشست رسانه ای برگزار کنید و اعضای هیئت رئیسه باید در رسانه از اولویت ها و اهداف خود در سال جاری صحبت کنند.این نقش هایی که خبر داده شد باید محور اصلی شما دانش آموزان در مجلس دانش آموزی باشد.

وی افزود: یکی از انتظارات مقام معظم رهبری از جوانان مطالبه گری است، بنابراین شما نیز باید مطالبه گر بوده و به دنبال راه چاره برای مشکلات باشید.

نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شما باید دغدغه های خود را نیز با مسئولین در میان گذاشته و برای حل مشکلات چاره جویی و همکاری کنید. بدون تردید اگر شما دانش آموزان خود را باور کنید، موفق خواهید شد، ولی اگر خود را دست کم بگیرید از همان ابتدا متوقف خواهید شد.امید و روحیه و توانمندی باید در سراسر زندگی ما شکل بگیرد،شما هم می‌توانید زمینه ساز تحولات مثبت زیادی در آینده باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار