رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز:

کمبود فضاهای آموزشی، بالا بودن هزینه‌ تحصیلی و درمانی، دغدغه‌های مهم دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز عنوان کرد کمبود فضاهای آموزشی، ورزشی و بالا بودن هزینه‌های تحصیلی و درمانی از مسائل مهم دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کمبود فضاهای آموزشی، بالا بودن هزینه‌ تحصیلی و درمانی، دغدغه‌های مهم دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در نشست صمیمی با رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر، گزارشی از وضعیت موجود مدارس استثنایی استان، تعداد دانش آموزان و مشکلات دانش آموزان استثنایی ارائه داد.

وی در ادامه اضافه کرد: کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی، مشارکت خیرین در ساخت مدارس ویژه این دانش‌آموزان، بالا بودن هزینه های تحصیلی و درمانی را از مسائل مهم در این حوزه است و به علت تراکم جمعیت بالا و تعداد مدارس زیاد ناحیه 3، کمبود مرکز اختلالات یادگیری بسیار چشمگیر است و یک مرکز اختلالات ویژه یادگیری، جوابگوی نیاز دانش آموزان ناحیه نیست.

در ادامه ابراهیم فلاح نژاد، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج افزود: همکاری لازم جهت احداث مدرسه استثنایی و یک مرکز اختلالات ویژه یادگیری در ناحیه 3 کرج از اولویت های کاری است.

در پایان کشاورز ضمن اظهار خرسندی از این دیدار خدمت به دانش آموزان استثنایی را یک عبادت دانست و برخورداری از فضاهای آموزشی و ورزشی مناسب را حق بدیهی همه دانش آموزان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار