کمبود فضاهای آموزشی از چالشهای پیشروی استقرار پایه دوازدهم است

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه گفت: کمبود فضاهای آموزشی از چالشهای پیشروی استقرار پایه دوازدهم است.

کد مطلب: ۸۰۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبود فضاهای آموزشی از چالشهای پیشروی استقرار پایه دوازدهم است

یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه به ریاست حسن خانی فرماندار شهرستان ارومیه در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در این جلسه اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش نقش تسهیل کننده در فعالیت های آموزشی، تصمیم سازی و فراگرد اندیشه و عمل با استفاده از توان بالقوه و دیدگاه های سازنده و حرکت آفرین است که نیاز به مشارکت مردم و مسئولین در برنامنه ریزیهای خود دارد.

وی افزود: استفاده از منابع و امکانات مالی و فکری و نظارت های مردمی، نهادینه نمودن خودیاری اولیا و حمایت از خیرین مدرسه ساز از مهمترین دستاوردهای شوراهای آموزش و پرورش است.

اشرف نجف آباد اذعان کرد: فضاهای فیزیکی آموزشی یکی از تاثیر گذارترین عوامل در یادگیری می باشد که با استقرار پایه دوازدهم بحث و ارائه راهکار در مورد کمبود فضاهای آموزشی از محورهای مورد توجه و تامل سیستم تعلیم و تربیت می باشد تا دانش آموزان از لحاظ روانی و روحی در شرایط بسزایی باشند.

این مقام مسئول عنوان کرد: معلمان سازندگان اجتماع هستند و یگانه شخصی که می تواند جامعه را بسوی راستی، پیشرفت، سعادت و تکامل سوق دهد معلم است، لذا در هفته گرامیداشت مقام شایسته معلمان از برنامه های نو آورانه و ماندگار و در خور شأن استفاده خواهیم نمود.

مجرد مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه نیز در این جلسه اظهار کرد: تغییر ساختار نظام آموزشی در آخرین مرحله خود قرار دارد و این منجر به مشهود شدن کمبود فضاهای آموزشی شده است.

وی افزود: در ایجاد فضاهای آموزشی انتظاراتی از دستگاه های استانی داریم تا بتوانیم قبل از سال تحصیلی جدید بحران کمبود فضاها را به نحو احسنت مدیریت نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار