ضرورت توجه بخش‌های اقتصادی دولتی و غیردولتی به مساله ورزش در آموزش و پرورش فارس

شیراز ( پانا) - نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت ضرورت دارد بخش‌های اقتصادی دولتی و غیردولتی به مساله ورزش خصوصا در آموزش و پرورش فارس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه بخش‌های اقتصادی دولتی و غیردولتی به مساله ورزش در آموزش و پرورش فارس

جعفر قادری، در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان فارس در شیراز با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر آموزش و پرورش گفت: قرار است وزیر آموزش و پرورش در استان حضور پیدا کند و از ظرفیت های اعتباری این وزارتخانه بیشتر در استان فارس استفاده شود.

قادری گفت: باید یک تقسیم کار بین وزارت آموزش و پرورش به عنوان بخش دولتی و خیرین و بنگاه های اقتصادی به عنوان بخش غیردولتی در استان انجام گیرد و از این تقسیم کار بتوانیم بخشی از فضاهای ورزشی و فرهنگی آموزش و پرورش را تکمیل و بازسازی کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات اخیر خود در حوزه آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در جدول۲۰ بودجه سال ۱۴۰۱ چندین موارد اعتباری از جمله احداث دانشگاه فرهنگیان فارس قرار داده شد که در سفر قریب الوقوع وزیر آموزش و پرورش به استان عملیات اجرایی احداث این دانشگاه آغاز خواهد شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شادابی و نشاط و تحرک اجتماعی که در بین فرهنگیان وجود دارد بسیار امیدبخش است و ضرورت دارد تا بخش‌های اقتصادی دولتی و غیردولتی به بخش ورزش خصوصا در آموزش و پرورش فارس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود: مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس با شرکت بیش از یک هزار و هشتصد معلم از سراسر استان تا ۲۷ خرداد در شیراز ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار