مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

احداث سالن ورزش زورخانه‌ای ویژه فرهنگیان در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت به‌زودی کلنگ احداث سالن ورزشی ویژه ورزش زورخانه‌ای فرهنگیان در فارس به زمین زده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
احداث سالن ورزش زورخانه‌ای ویژه فرهنگیان در فارس

محمدخلیل عسکری در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان در شیراز گفت: برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان بعد از وقفه ۱۳ ساله و همچنین دوران سخت کرونا بسیار لازم و ضروری بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به زودی کلنگ احداث مکان ورزش زورخانه‌ای فرهنگیان فارس به زمین زده خواهد شد.

عسکری گفت: تکریم معلم از اهداف برگزاری این مسابقات است اگر معلم تکریم شود جامعه به سمت شادابی و نشاط پیش خواهد رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تلاش شد که این مسابقات پیوست فرهنگی داشته باشد چرا که همه فعالیت های آموزش و پرورش از جمله ورزش کار فرهنگی هم دارد.

عسکری گفت: تمامی فضاهای موجود ورزشی در آموزش و پرورش فارس را در اختیار کانون‌های مساجدی که کار ورزشی و فرهنگی در حوزه دانش‌آموزی دارند قرار خواهیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ما به تربیت چند ساحتی معتقد هستیم و به همین جهت باید ارتباط درون و برون سازمانی قوی داشته باشیم تا شاهد تعالی آموزش و پرورش باشیم.

خاطرنشان می‌شود در پایان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس، در رشته فوتسال بالای ۴۰ سال تیم های ناحیه ۲ شیراز مقام اول، تیم زرقان مقام دوم و تیم فیروز آباد مقام سوم را کسب کردند و تیم کوار نیز جام اخلاق را از آن خود کرد.

همچنین در رشته فوتسال زیر ۴۰ سال نیز تیم بوانات مقام اول، تیم داراب مقام دوم و تیم قیرکارزین مقام سوم و تیم لامرد نیز جام اخلاق را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار