تکمیل فرایند واگذاری دو قطعه زمین آموزشی در منطقه نگارستان کرج

کرج (پانا) - شهرداری منطقه دو شهرستان فردیس از تکمیل فرایند واگذاری دو قطعه زمین آموزشی در منطقه نگارستان شهرک وحدت کرج خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل فرایند واگذاری دو قطعه زمین آموزشی در منطقه نگارستان کرج

نشست مشترک ابوالحسن معظمی گودرزی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج با محمد تقی اسد الهی معاون عمرانی فرمانداری فردیس و مهیارحسینی شهردار منطقه دو فردیس با موضوع واگذاری دوقطعه زمین در منطقه نگارستان شهرک وحدت و صدور مجوز ساخت سالن ورزشی در محوطه مدرسه ایلیایی صورت گرفت.

برابر مصوبات این نشست مشترک، مقرر شد اداره کل نوسازی مدارس استان جهت تامین نظر شهرداری منطقه دو کرج، نقشه کامل ساخت سالن ورزشی و ۵ کلاس درس را در اختیار کارشناسان شهرداری قرار داده و در صورت وجود موانع قانونی فرمانداری فردیس نسبت به رفع آن اقدام کند.

در این نشست مهیار حسینی، شهردار منطقه دوفردیس همچنین از تکمیل فرایند واگذاری دو قطعه زمین آموزشی در منطقه نگارستان شهرک وحدت خبر داد و گفت: آموزش و پرورش می تواند با معرفی خیر مدرسه ساز و تامین برق و آب کارگاه توسط اداره کل نوسازی نسبت به عملیات ساخت این دو مدرسه برابر مقررات اقدام کند.

در ادامه معظمی گودرزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس، ضمن تشکر از همکاری شهرداری منطقه دو و هماهنگی های صورت گرفته از سوی فرمانداری فردیس برای تخصیص زمین آموزشی، این فرایند را خیلی پیچیده و زمان بر ارزیابی کرد و افزود: آموزش و پرورش یک وظیفه حاکمیتی و فرابخشی است، در صورت عدم همکاری مطلوب سایر دستگاه ها، آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام رسالت بزرگ خود که همان آموزش و تربیت نسل آینده است نخواهد بود.

وی تاکید کرد: کمبود فضای آموزشی یکی از چالش های اساسی آموزش و پرورش شهرستان فردیس است و در صورت عدم همکاری سایر نهادها و دستگاه ها، مسئله پیچیده تر خواهد شد، به همین منظور جهت برون رفت از این مشکل، نیازمند همکاری و هم افزایی تمام مدیران دولتی در سطح شهرستان و استان هستیم.

طبق مصوبه سفر ریاست محترم جمهوری در اردیبهشت ۱۴۰۱ به استان البرز ، ۱۰۰ مدرسه در استان البرز احداث خواهد شد که سهم فردیس از این تعداد ۲۵ مدرسه می باشد.

دانش آموز خبرنگار: مانی صیادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار