خیر مدرسه‌ساز البرزی:

مدرسه مکانی مقدس برای تربیت افراد شایسته و کارآمد است

کرج (پانا) - خیر مدرسه‌ساز البرزی در آیین افتتاحیه مدرسه ۱۲ کلاسه خیری- مشارکتی زنده یاد حاج علی سرافراز گفت استان البرز در بیشتر زمینه‌ها پتانسیل خیلی خوبی دارد و با نیروی هم افزایی که در استان است می تواند به عنوان یک الگو در کشور زبانزد باشد بنابراین مدرسه مکانی مقدس برای تربیت افراد شایسته و کارآمد است.

کد مطلب: ۱۴۰۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه مکانی مقدس برای تربیت افراد شایسته و کارآمد است

داوود سرافراز خیر مدرسه ساز استان البرز عنوان کرد: اگر امروز ما رویکردی در بحث ساخت و ساز و توسعه فضایی آموزشی داریم، به دلیل توصیه‌های مرحوم علی سرافراز پدر بنده است که شدیداً به بحث آموزش و یادگیری علاقه ویژه‌ای داشتند و به خاطر نگاه ویژه ایشان به آموزش، دائماً به ما توصیه می‌کردند که عبادت جز خدمت به خلق نیست و ما به عنوان فرزندان ایشان می‌بایست کاردان و سرلوحه کار خود باشیم و از آن برای خدمت به خلق استفاده کنیم.

سرافراز افزود: اگر آموزش و تجربه با هم آمیخته شوند، انسان می‌تواند کارهایی بزرگ و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

این خیر مدرسه ساز ضمن تقدیم مدرسه زنده یاد علی سرافراز به دانش آموزان اظهار کرد: این مدرسه، مدرسه ای مقدس است که افراد لایق، شایسته و کارآمد در آن تربیت خواهند شد و باعث افتخار و سرافرازی استان البرز و کشورمان می‌شوند.

سرافراز در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم در پایان این ماه، مدرسه ۴ کلاسه دیگری در استان سیستان و بلوچستان به نام مرحوم حاج علی سرافراز افتتاح کنیم.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار