رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در شهرک سلیمی تبریز واگذار می‌شود

تبریز(پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از آماده‌سازی ۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در واگذاری اولین طرح توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور در شهرک شهید سلیمی تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در شهرک سلیمی تبریز واگذار می‌شود

صابر پرنیان با اشاره به تحول بزرگترین زیرساخت صنعتی در کشور اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از ۷۵۰ سرمایه‌گذاری صنعتی جدید در شمال‌غرب کشور شکل خواهد گرفت و افق طرح ۲۵ هزار نفر در اشتغال پایدار حوزه صنعتی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: شهرک شهید سلیمی بزرگترین مرکز اشتغال و اقتصاد شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود که به زودی واگذاری امتیازات شروع خواهد شد و بستر بزرگی برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند برای تکمیل زنجیره‌های تولید، توسعه واحد های موجود و ایجاد واحدهای تولیدی، صنعتی جدید در این شهرک شکل خواهد گرفت که در جهت سرعت و رشد سرمایه‌گذاری و اقتصاد استان تاثیر گذار خواهد بود.

پرنیان با بیان اینکه طرح توسعه جزو اولین‌ها در کشور است، افزود: این زیرساخت صنعتی بی‌سابقه‌، بزرگترین طرح صنعتی‌ کشور خواهد بود که باعث ایجاد بستری برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و حضور واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد شد.

به نقل از روابط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: ظرفیت شهرک شهید سلیمی، حداقل ۸۰ درصد با طرح توسعه افزایش خواهد یافت و با این طرح توسعه با در نظر گرفتن اینکه عطش سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد، این بستر باعث می‌شود به تمام نیازهای سرمایه‌گذاران برای زیرساخت زمین صنعتی پاسخ داده شود و مطمئنا به محض واگذاری ما شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار