علیرضا کریمیان در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دانش آموز گفت:

شهدا ستارگانی هستند که با آنها می‌توان راه را پیدا کرد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای جاویدالاثر دانش‌آموز ضمن تاکید بر تأسی دانش‌آموزان از شهدا؛ شهدا را ستارگانی دانست که می‌توان به واسطه آنها راه را پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شهدا ستارگانی هستند که با آنها می‌توان راه را پیدا کرد

وی تقارن خاکسپاری پیکر مطهر شهدای دانش آموز را با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام تقارن زیبایی خواند و گفت: امروز اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر تهران میزبان دو شهید دانش آموز است. همانطور که بارها و بارها شنیده و گفته ایم و مقام معظم رهبری نیز در منویات خود تاکید کردند؛ شهدا ستارگانی هستند که با آنها می توان راه را پیدا کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به حضور پرشور همکاران فرهنگی و دانش آموزان شهر تهران در یک محیط فرهنگی، تربیتی و آموزشی برای استقبال و تجدید میثاق با دو شهید بزرگوار اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که شهدا به عنوان الگوهایی راستین و فاخر که با فداکردن جان خودشان مسیر را بر ما نمایان و روشن ساختند از ظرفیت بالایی در خصوص الگو بودن برای جامعه به ویژه جامعه دانش آموزی برخوردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه مخاطب اصلی رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم نوجوانان و جوانان هستند؛ دانش آموزان را به تأسی از شهدا دعوت کرد و افزود: نوجوانان و جوانان امروز آینده سازان کشور هستند، بنابراین دانش آموزان ما می بایست سبک و سیاق این عزیزان را هم در زندگی هم در موضوع پافشاری بر اعتقادات و پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم در راستای دفاع از دین و وطن در پیش گیرند.
چراکه شهدا کسانی هستند که براساس آموزه های دین مبین اسلام مسیر حق را پیمودند و انتخاب شده و برگزیدگان شایسته ای از سوی خداوند متعال هستند.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند، ابراز امیدواری کرد دانش آموزان و فرزندان ایران بیش از پیش با شهدا و سبک و سیره آنها آشنا شوند و با شناختی عمیق و دقیق نسبت به آنها؛ در مسیر رشد و آگاهی و تحقق بخشی تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار