مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی:

حوزه اطلاع‌رسانی نقش بی‌بدیلی در اجرای سند تحول بنیادین دارد

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی نقش حوزه اطلاع‌رسانی را در اجرای سند تحول بنیادین بی‌بدیل دانسته و به اهمیت وجود این حوزه اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حوزه اطلاع‌رسانی نقش بی‌بدیلی در اجرای سند تحول بنیادین دارد

گردهمایی دو روزه روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور امروز شنبه 31 اردیبهشت در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز به‌کار کرد.

علیرضا صیادی در مراسم آغاز این برنامه با اشاره به جاذبه های تاریخی و گردشگری تبریز، گفت: امیدواریم میزبان خوبی برای تیم تخصصی روابط عمومی ها باشیم و خاطرات خوشی برای شما عزیران ثبت شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: بی شک انتخاب افراد در حوزه روابط عمومی به خاطر تخصص کاملشان است و با توجه به اینکه در همه دنیا موضوع روابط‌عمومی بسیار مهم است، انتظار می رود در این برهه حساس در جهت اهداف سند تحول بنیادین گام‌های اساسی برداشته شود، نظراتی که بسیاری از گره‌های دستگاه تعلیم و تربیت را باز خواهد کرد.

وی تاکید کرد: حوزه اطلاع رسانی نقش بی بدیلی در اجرای سند تحول بنیادین دارد و کمک شایانی به وزارت خواهد کرد و با توجه به عدم رضایت مقام معظم رهبری مبنی بر درست اجرا نشدن سند تحول، اینکه همه اخبار رنگ و بوی سند تحول داشته باشد ضروری است.

صیادی با یادآوری اینکه لابی گری و ارتباط گیری در کل دنیا به یک صنعت تبدیل شده، از تفاوت این صنعت در ایران سخن گفت و افزود: ما حامل پیام‌های ارزشی و اعتقادات و باورها هستیم و نباید سرمایه‌ای که شهدا برایمان گذاشته اند را نادیده بگیریم، در غیر این صورت به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده‌ایم.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه افکار عمومی در همه دنیا یکی است و فقط ذائقه ها تفاوت دارند، تاکید کرد: مخاطبان و جامعه آماری شما نوجوانان و جوانان و خانواده ها هستند. پس در اطلاع‌رسانی باید دقت کافی داشته باشید.

وی خواستار بکارگیری نیروهای توانمند و متخصص همسو با دولت شد و ادامه داد: با در نظر گرفتن اولویت های اجتماعی، سیاست های دولت باید در راس برنامه ها بوده و نباید ارج نهادن به منافع عامه فراموش شود.

صیادی خاطرنشان شد: هر کس در جغرافیای ایران نفس می کشد حق برخورداری از تعلیم و تربیت دارد حتی اتباع خارجی، توجه به هنجار‌ها و ارزش های اجتماعی و خواسته‌های اجتماعی، نقش فعال و ارتباط با نهادهای مختلف، تسریع در ارتباط‌گیری با نهادهای دولتی و غیردولتی و نقش حیاتی در جذب کمک‌های مردمی را خواستار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پیشنهاد داد: از ظرفیت دانش آموزان در معرفى کشور، استان و امکان تاریخى و ظرفیت هاى فرهنگى استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار