معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تهذیب به معنای آراستن نفس، مهمتر از تذهیب به معنای آراستن ظاهر است

ورامین (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تهذیب به معنای آراستن نفس را مهم‌تر از تذهیب به معنای آراستن ظاهر دانست و گفت تربیت یک واژه قرآنی است، بنابراین اهمیت وجود آن در مسیر تکامل انسان بر همگان مبرهن است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تهذیب به معنای آراستن نفس، مهمتر از تذهیب به معنای آراستن ظاهر است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، غلامرضا بختیاری، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع همکاران واحد پرورشی آموزش و پرورش ورامین، با تاکید بر اهمیت پرورش، به صفت ربانیت خداوند متعال اشاره کرد و گفت: تربیت یک واژه قرآنی است، بنابراین اهمیت وجود آن در مسیر تکامل انسان بر همگان مبرهن است.

وی افزود: نشاط دینی حلقه مفقوده ای است که در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد؛ به کارگیری فعالیت های گروهی در آموزش آموزه های دینی می تواند به ایجاد و تبلور این روحیه در دانش آموزان بیانجامد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: محور فعالیت‌های پرورشی در مدارس با هدف تحکیم باورهای دینی انجام می‌پذیرد. اگر بتوانیم این باورها را در ذهن دانش آموزان نهادینه کنیم، این اطمینان خاطر ایجاد خواهد شد که دانش آموزان در مسیر درست تربیت دینی قرار گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار