رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

اردوهای یک روزه از بهترین برنامه‌ها برای جذب دانش‌آموزان است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان، اردوهای یک روزه را از بهترین برنامه‌ها برای جذب دانش‌آموزان دانست و گفت زندگی‌های آپارتمانی شادابی و تلاش را از دانش‌آموزان گرفته است. باید تمام تلاش را برای ورود دانش‌آموزان به فضای کانون‌ها و اردوگاه‌ها انجام داد تا با انجام برنامه‌های متنوع فرزندان با انگیزه‌ای تحویل اجتماع داده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۰۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای یک روزه از بهترین برنامه‌ها برای جذب دانش‌آموزان است

محمود رجبی پور، در مراسم تجلیل از مسئول روابط عمومی سازمان دانش آوزی استان کرمان گفت: روابط عمومی در دنیای پیشرفته امروز با وجود پیشرفت تکنولوژی حرف اول را می‌زند و برنامه ریزی و مدیریت کارها در حوزه روابط عمومی قرار دارد.

وی افزود: ارتباطات مبحث کلانی است که مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند و قلب هر نهاد و ارگانی روابط عمومی است.

رجبی پور خبرنگاران پانا را نیز از فعالان اطلاع رسانی دانست و گفت: استقبال دانش آموزان از ورود به عرصه خبر ستودنی است و این خود نشان از اهمیت موضوع اطلاع رسانی و خبر دارد.

وی اجرای برنامه مناظره دانش آموزی را نیز کار بزرگی دانست که توسط کارشناسان سازمان دانش آموزی انجام شد و دانش آموزان با علاقه زیادی در این ماراتن شرکت کردند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان افزود: اصولا شادابی مجموعه در گرو اجرای برنامه های متنوع و جذاب است و جامعه هدف ما که دانش آموزان هستند نیز دنبال فضاهای جذاب و شاداب هستند.

وی افزود: با شروع امتحانات شاید ما فراغت بیشتری داشته باشیم که برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم تا با استقبال حداکثری روبرو شویم.

رجبی پور اردوهای یک روزه را از بهترین برنامه ها برای جذب دانش آموزان دانست و گفت: زندگی های آپارتمانی شادابی و تلاش را از دانش آموزان گرفته است. باید تمام تلاشمان را برای ورود دانش آموزان به فضای کانون ها و اردوگاه ها انجام دهیم تا با انجام برنامه های متنوع فرزندان با انگیزه ای تحویل اجتماع دهیم.

لازم به ذکر است طبق گفته رئیس سازمان دانش آموزی بازدید مالی از سازمان دانش آموزی شهرستانها از هفته آینده آغاز خواهد شد

در انتها با تقدیم لوحی از زحمات علی تاج الدینی، مسئول روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان کرمان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار