معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

کانون یاریگران زندگی، فضای مناسبی برای طرح مشکلات و ارائه راه حل‌ است

بهارستان دو (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در آیین تجلیل از طرح‌های مشاوره‌ای این منطقه، کانون یاریگران زندگی را فضای مناسبی برای طرح مشکلات و راه حل‌های آنها دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون یاریگران زندگی، فضای مناسبی برای طرح مشکلات و ارائه راه حل‌ است

روح‌الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اظهار کرد: کلنگ‌زنی فضاهای ورزشی در ۲۱۰۰ پروژه در کل کشور بود که اتفاق بسیار میمون و‌ مبارکی است و این اتفاق حرکتی برای کم شدن آسیب اجتماعی در مدارس و تخلیه انرژی و کمتر شدن آسیب های روانی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پروش ناحیه دو بهارستان گفت: کانون‌های یاریگران زندگی فضای بسیار مناسبی برای ایجاد درخت مشکلات و بررسی راه حل های موجود است؛ در بعضی از اوقات طرح های ارزشمندی مطرح شده که عملی کردن آن به پیگیری مداوم بستگی دارد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با حضوری شدن مدارس قطار مشاوره و آسیب های اجتماعی پیگیری شده و با سرعت بیشتری دنبال شود، چون نقش مشاوره در مدارس ملزوم به توجه بسیار است، زمانی ما می توانیم احترام و جایگاه مشاور را در مدارس حفظ کنیم که برنامه داشته و منتظر مراجعه دانش‌آموزان نباشیم.

چراغی افزود: از دانش‌آموزی که در جشنواره نوجوان سالم حاضر شده و به مسئول یاریگران زندگی کمک کرده، تجلیل و تقدیر خواهیم کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار