یک دانش‌آموز پایه نهم در زابل در گفت‌وگو با پانا:

معلم خوش‌اخلاق در زندگی دانش‌آموزان فراتر از تاثیر، معجزه می‌کند

زابل (پانا) - ریحانه مفرد، دانش‌آموز پایه نهم مدرسه فرزانگان حضرت زینب (س) زابل معتقد است یک معلم خوش‌اخلاق می‌تواند در زندگی دانش‌آموزان معجزه کند و با شکوفایی استعدادهای آنان مسیر سرنوشت‌شان را تغییر دهد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
معلم خوش‌اخلاق در زندگی دانش‌آموزان فراتر از تاثیر، معجزه می‌کند

این دانش آموز در گفت‌وگو با پانا تاثیر یکی از معلمان در زندگی خود را اینگونه تشریح می‌کند: «همیشه می‌گویند اخلاق تاثیر زیادی در روابط دارد؛ اما من می‌گویم یک معلم خوش اخلاق در زندگی نه تنها تاثیر دارد، بلکه معجزه می‌کند.»

وی ادامه می‌دهد: «یادم است او برای من فرشته‌ای بود بدون بال! حضورش زندگی‌ام را از این رو به آن رو کرد، من که از درس و مدرسه فراری بودم و فقط برای گرفتن نمره درس می‌خواندم حالا تحمل یک روز دوری از آنها را ندارم و همه اینها را مدیون فرشته‌ای هستم که در زندگی من پا گذاشت و استعدادهایم را شکوفا کرد.»

این دانش‌آموز بیان می‌کند: «او کسی بود که تمام محاسبات از پیش برنامه‌ریزی شده و تکراری کلاس درس را برهم زد و درس را آمیخته با هنر را به ما آموخت و برای اولین بار در زندگی‌ام من را «هنرمند» خطاب کرد.»

ریحانه مفرد در ادامه می‌گوید: «من هنر را دوست داشتم و حالا عاشقش شدم، زندگی‌ام در پیج و تاب هنر می‌گذرد. حال می‌دانم برای چه خلق شده‌ام و کار من در این دنیا چیست و تمام اینها را مدیون معلم خلاق و مهربان پایه چهارم خود، خانم فاطمه کیخا، هستم و خواهم بود. آرزو می‌کنم این معلم خوب من هر کجا که هست همین راه و روش را ادامه دهد و بیش از پیش موفق باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار