دیدار فرماندهان انتظامی فلاورجان با معلمان به‌مناسبت روز معلم

ایرج کاکاوند: کارکنان نیروی انتظامی از جمله پرورش‌یافتگان مکتب معلمان هستند

اصفهان (پانا) ‌- فرمانده انتظامی فلاورجان عنوان کرد سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که کارکنان نیروی انتظامی به عنوان بخشی از نیروی انسانی از جمله پرورش یافتگان مکتب معلمان هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ایرج کاکاوند: کارکنان نیروی انتظامی از جمله پرورش‌یافتگان مکتب معلمان هستند

​​​​"ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان با همراهی معاونت اجتماعی و جمعی از مسئولان این دستگاه با حضور در دفتر ریاست آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان حسینعلی امینی، ضمن گرامیداشت هفته معلم از زحمات کادر آموزش و پرورش بویژه معلمین قدردانی و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش فلاورجان اعلام کردند‌.

کاکاوند با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و آغاز هفته تکریم از شأن و مقام والای معلم، از همراهی، همدلی و تعامل آموزش و پرورش با کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تشکر کرد و گفت: سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که کارکنان نیرو انتظامی به عنوان بخشی از نیروی انسانی از جمله پرورش یافتگان مکتب معلمین گرانقدر هستند.

شایان ذکر است در پایان این دیدار به نیابت از همه معلمان شهرستان و به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم، فرماندهی نیروی انتظامی به اتفاق همراهان در چند مدرسه حضور و با تقدیم گل از زحمات معلمان قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار