رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلیل آباد:

روز قدس محور وحدت جهان اسلام است

کاشمر(پانا) -اهمیت روز جهانی قدس و نگاه جهانیان به برگزاری پرشور است که راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بردهان استکبار جهانی زده می شود و زنده نگه داشتن روز قدس، محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس محور وحدت جهان اسلام است

غلامحسین کیانی در جمع نمازگزاران شهر کندر مرکز بخش ششطراز گفت: اهمیت روز جهانی قدس و نگاه جهانیان به برگزاری پرشور است که راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بردهان استکبار جهانی زده می شود و زنده نگه داشتن روز قدس، محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بعد از دو سال تعطیلی، امروز با کاهش آمار مبتلایان به کرونا مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس مانند سال های قبل از کرونا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز جهانی قدس امسال به عنوان اولین روز جهانی قدس در قرن جدید بار دیگر عزم و اراده و وحدت امت اسلامی بالاخص ملت انقلابی و ظلم ستیز ایران اسلامی در حمایت از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را در معرض جهانیان قرار خواهد داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلیل آباد، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در برگزاری هرچه با شکوه تر برپا کردن راهپیمایی روز جهانی قدس از جایگاه ممتاز، ویژه و تاثیربخشی برخوردار است. از آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و فهیم بخش ششطراز دعوت می کنیم تا با حضور پر شکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از نظام منحوس سلطه جهانی اعلام کنند و تجدید بیعتی قاطع و آگاهانه با آرمان‌های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و پیروی پویا و مستمر از منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را داشته باشند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار