مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ در گفت و گو با پانا:

دانش آموزان پیشتاز با شعار مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ با تاکید بر شعار امسال که قدس قلب محور مقاومت است حضور با شکوه دانش آموزان در راهپیمایی قدس را نشان از اقتدار، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۳۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پیشتاز با شعار مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد

فیروزه طالبی؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ با اشاره به سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) که فرمودند( روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است) گفت: در راستای تحقق سخن ارزشمند امام راحل و تحقق سند تحولی سازمان دانش آموزی با شعار هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی و اجرای ساعت اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حضور دانش‌آموزان و مربیان در فعالیت‌های اجتماعی و شرکت در مراسم و مناسبت ها حائز اهمیت است.

وی افزود: روز جهانی قدس که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل در سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شد؛ از مسلمانان جهان خواستند که برای نابودی رژیم صهیونیستی و دولت اسرائیل در این راهپیمایی شرکت کنند. روز قدس یک رویداد سالانه است که به منظور حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با استکبار است اسرائیل اتفاق می‌افتد و هر سال مسلمانان جهان و ایران با شرکت در این راهپیمایی عظیم مشت محکمی بر دهان مستکبرین می‌زنند.

طالبی با تاکید بر حضور پر رنگ پیشتازان در راهپیمایی روز قدس گفت:در راهپیمایی روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال بعد از دوسال که از عدم حضور فیزیکی مردم می گذرد به دلیل شیوع بیماری کرونا در راهپیمایی و شدت یافتن ظلم و قساوت صهیونیسم، حضور پرشور دانش آموزان پیشتاز مربیان و مدیران سازمان دانش آموزی نمایانگر خروش ظلم ستیزان و روشن ماندن مشعل مقاومت و شعله های خروشان آتش قهر امت اسلامی است.

وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی با اجرای برنامه ریزی دقیق و منسجم در جلسات متعدد با مدیران سازمان دانش آموزی و توجیه دانش آموزان پیشتاز مدارس توسط مربیان پیشتاز ، انشالله شاهد شرکت پر شور آنان در راهپیمایی و شکوه و عظمت این روز بزرگ در روز جمعه ۹ اردیبهشت خواهیم بود.

مدیر سازمان منطقه ۱۳ اظهار کرد: ملت مومن و انقلابی ما به همراه دانش آموزان و همکاران فرهنگی نشان خواهند داد که پیروزی فلسطین با یاری خداوند منان با مبارزه مردم فلسطین در حال تحقق است و به زودی مقاومت و مجاهدت در راه خدا و نابودی مستکبرین به وقوع می پیوندد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت دانش آموزان و مربیان پیشتاز در راهپیمای روز قدس به همه ثابت می کند که روز قدس روز همبستگی جهان اسلام علیه استکبار جهانی است و سازمان دانش آموزی با اقدامات نمادین خود و ایجاد غرفه های متعدد در مسیر راهپیمایی و دادن شعارهایی توسط دانش آموزان، حضور پررنگ خود را به اثبات می رساند و با قدرت در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و وحدت و اتحاد خود را به نمایش خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار