برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری دانش آموزی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ(پانا)- به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با هدف برقراری پیوند بین مسئولان و دانش آموزان محفل انس با قرآن و ضیافت افطار دانش آموزی در آموزشگاه امام خمینی (ره) شهر چلگرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری دانش آموزی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان کوهرنگ

محفل نورانی انس با قرآن کریم در نمازخانه ی آموزشگاه امام خمینی (ره) شهر چلگرد به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان با حضور ، علی یوسفی بابادی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، جمعی از مدیران شهرستانی، کارکنان اداره ی آموزش و پرورش شهرستان، فرهنگیان، قاریان و دانش آموزان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

در این محفل نورانی قاری دانش آموز «ایمان غیبی» و تعدادی از مدعوین و حضار به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

در پایان این محفل نورانی روح الله فرامرزی بابادی معاونت پرورشی و ترببت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گفت: طرح ضیافت افطار دانش آموزی به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در همه‌ی مدارس شبانه‌ روزی شهرستان کوهرنگ به اجرا در آمد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کلیه فعالان عرصه فرهنگی مدارس در اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان افزود: در کنار ضیافت‌های افطار دانش آموزی برنامه‌های محفل انس با قرآن کریم، گفتمان‌های دینی، جشن تکلیف، طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل و شب‌های پر فروغ با هدف گرامیداشت شهادت امام علی (ع) با استقبال خوبی از جانب دانش آموزان و فرهنگیان محترم در مدارس سراسر شهرستان مواجه شد که همه این توجهات نتیجه برکات نورانی قرآن کریم و ماه مبارک رمضان است.

خبرنگار دانش آموز: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار