اقامه اولین نماز جماعت دانش‌آموزان روزه اولی کوهرنگ در ماه رمضان

کوهرنگ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از اقامه اولین نماز جماعت دانش‌آموزان روزه اولی در برخی مدارس شهرستان کوهرنگ در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اقامه اولین نماز جماعت دانش‌آموزان روزه اولی کوهرنگ در ماه رمضان

روح الله فرامرزی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ در گفت وگو با پانا، با اشاره به اهمیت فرهنگ نماز خوانی بین دانش آموزان، عنوان کرد: فرهنگ نماز خوانی یکی از مهم ترین اصولی است که ترویج و نهادینه کردن آن بین دانش آموزان اهمیت بسزایی دارد. از این رو همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن که مملو از خیر و برکت است با توزیع فرش، سجاده و مهر نماز از جانب آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ به مدارس «شهید صدوقی صف آباد» بخش صمصامی و «۱۵ خرداد روستای نعل اشکنان علیا» در بخش مرکزی، دانش آموزان روزه اولی این مدارس به همراه معلمانشان اولین نماز جماعت خود را در نماز خانه مدرسه اقامه کردند.

وی افزد: اقامه نماز جماعت در بین دانش آموزان ضمن اینکه باعث رشد و بالندگی روحی و معنوی آنها می شود،آثار فردی و اجتماعی فراوانی را برای آنها به همراه دارد.

فرامرزی در پایان گفت: آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در نظر دارد در ادامه ماه مبارک رمضان به کمک معلمان و مربیان مدارس ، برنامه هایی را در راستای تقویت روحیه معنوی دانش آموزان و ترغیب بیشتر آنها به سمت تعلیمات دینی برگزار کند.

خبرنگار دانش آموز؛ حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار