رئیس سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

شهرستان‌کوهرنگ در فعالیت‌های سازمان‌دانش آموزی،از شهرستان‌های شاخص و فعال است

کوهرنگ (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان که با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد شهرستان کوهرنگ در فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان، یکی از شهرستان‌های شاخص و فعال است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌کوهرنگ در فعالیت‌های سازمان‌دانش آموزی،از شهرستان‌های شاخص و فعال است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، نشست شورای برنامه ریزی طرح اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان با حضور سید حسن فاضل، رییس سازمان دانش آموزی استان، علی یوسفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ، روح الله خرم، معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی استان،صفی الله صادقی، مدرس کشوری سازمان دانش آموزی و روح الله فرامرزی، معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت، کامران غیبی، نماینده مجلس دانش آموزی استان و کارشناسان سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش در مقر اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، یوسفی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کار تشکیلاتی مطالبی را در راستای اهداف و برنامه های کار تشکیلاتی بیان کرد.

یوسفی ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان دانش آموزی شهرستان و کلیه مربیان پیشتاز تاکید کرد: با توجه به شرایط مساعد در شهرستان کوهرنگ شاهد پیشرفت برنامه‌های سازمان دانش آموزی در این شهرستان باشیم.

در ادامه سید حسن فاضل، مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر آموزش و پرورش و کلیه همکاران سازمان دانش آموزی شهرستان عنوان کرد: در سازمان دانش آموزی تاکید بر این خواهد بود که هر دانش آموز دارای یک نقش اجتماعی باشد و شناخت استعدادها و توانایی های دانش آموزان از موارد حائز اهمیت برای سازمان دانش آموزی خواهد بود و مطابق بیانیه گام دوم انقلاب و طبق منویات مقام معظم رهبری یکی از اساسی ترین اهداف سازمان، اجتماعی کردن دانش آموزان است.

فاضل افزود: شهرستان کوهرنگ در فعالیت های سازمان دانش آموزی یکی از شهرستان های فعال و شاخص است که امید است با یاری خداوند و با تلاش و همت مسئولان در این مدیریت این فعالیت ها همچنان استمرار داشته باشد.

رییس سازمان دانش آموزی به موفقیت دانش آموزان شهرستان کوهرنگ در انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان اشاره کرد و گفت: در مجلس شورای دانش آموزی، دانش آموزان شهرستان کوهرنگ بسیار خوش درخشیدند و دو نفر از دانش آموزان این شهرستان به عنوان رییس و نائب رییس مجلس دانش آموزی استان انتخاب شدند.

وی در پایان یکی از اهداف سفر خود به کوهرنگ را آشنایی با ظرفیت های این شهرستان عنوان کرد و افزود: دانش آموزان این منطقه می توانند طبق ظرفیت و توانمندی هایی که دارند بیش از پیش در عرصه های مختلف موفق باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار