جلسه هم اندیشی مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان قم/عکس

قم(پانا)- جلسه هم اندیشی مجمع مدرسان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان قم در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان قم/عکس

جلسه هم اندیشی مجمع مدرسان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان قم، با حضور جمعی از اعضای مجمع در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) ناحیه یک قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در سخنانی، ضرورت ترویج آموزش های مربوط به تشکیلات پیشتازان در راستای ارتقاء تربیت اجتماعی و افزایش مهارت های دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و همکاری صمیمانه مربیان را در این زمینه خواستار شد.

در ادامه، «اکرم ابرقویی» مربی پیشتاز و رئیس مجمع اعضا و مربیان استان قم نکاتی را بر اساس آخرین تغییرات و مصوبات سازمانی پیرامون اصطلاحات تشکیلاتی و مهارت هایی که باید به دانش آموزان پیشتاز ارائه داد، یادآور شد.

در جلسه فوق، هر یک از اعضای مجمع به بیان دیدگاه های خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

در پایان مصوب شد که در راستای آموزش پیشتازان استان با حضور مدرسان استانی، 90 مدرسه تمام تشکیلاتی در سطح نواحی، شهرستان و مناطق قم انتخاب و در اردیبهشت ماه 1401 نسبت به آموزش مهارتهای تشکیلاتی با محوریت کتاب بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی تشکیلات پیشتازان در این مدارس اقدام شود.

دانش آموزخبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار