برگزاری دوره ضمن خدمت مربیان پیشتاز در شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ(پانا) - جلسه توانمندسازی مربیان پیشتاز توسط حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و سازمان دانش‌آموزی شهرستان کوهرنگ در این شهرستان به اجرا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت مربیان پیشتاز در شهرستان کوهرنگ

این دوره ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز با حضور علی یوسفی بابادی سرپرست مدیدیت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، روح الله خرم کارشناس سازمان دانش آموزی استان، روح الله فرامرزی معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ،کارشناسان، مدرسین و مربیان پرورشی در محل اردوگاه فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهر چلگرد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه یوسفی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کار تشکیلاتی مطالبی را در راستای اهداف وبرنامه های کار تشکیلاتی بیان کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های سازمان دانش آموزی شهرستان و کلیه مربیان پیشتاز، تاکید داشت که با توجه به شرایط مساعد در شهرستان کوهرنگ شاهد پیشرفت های چشمگیری در برنامه های سازمان این شهرستان باشیم.

در ادامه مدرسین کشوری به نوبت به طرح و بیان مطالب تخصصی در حوزه آموزشی سازمان دانش آموزی پرداختند و فراگیران حاضر در جلسه نیز با مهارت‌های ویژ‌ای از جمله امداد و نجات، گره زنی، بازی‌ها و فریاد‌های شادی و ماتور‌های تشکیلاتی آشنایی و شناخت پیدا کردند.

خبرنگار دانش آموز : حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار