همایش تجلیل از معاونان پرورشی آموزش و پرورش جعفرآباد قم

قم(پانا) - نشست هم‌اندیشی و همایش تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس شهرستان جعفرآباد قم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از معاونان پرورشی آموزش و پرورش جعفرآباد قم

نشست هم اندیشی و همایش تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران، مبلغین، ائمه جماعت مدارس و مدیران دارالقرآن به مناسبت هفته معلم و نشست هم اندیشی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش جعفرآباد قم برگزار شد.

این همایش و نشست با اجرای گروه پیشتازان حاملان قرآن کریم و گارد پرچم جمهوری اسلامی توسط مدرسه دخترانه حضرت معصومه (س) جعفرآباد شروع شد.

«بهمن آزاد» رئیس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد در رابطه با این همایش گفت: «همایش امروز به مناسبت هفته امور تربیتی و هفته معلم است. متاسفانه 8 اسفند ماه به دلیل شرایط کرونایی نتوانستم مراسمی برای هفته امور تربیتی برگزار کنیم و هفته امور تربیتی با تاخیر امروز برگزار می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «محمد امینیان»، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم درباره نشست هم اندیشی اظهار داشت: «ما امروز آمده ایم مشکلات و پیشنهادات را بشنویم تا ان شاء الله بتوانیم با همفکری شما آنها را حل کنیم.»

«فاطمه یاوری» سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قم نیز در مورد مقام معلم خاطر نشان کرد: «مدیران، معاونان و معلمان احیا کنندگان جان های تشنه دانش آموزان هستند و معلمان و مربیان از آثار رحمت خدای متعال هستند که جان های تشنه دانش آموزان را زنده و سیراب می کنند.»

یاوری، ادامه داد: «ان شاء الله که خدای تعالی در این جهاد واقعی توفیق خدمتگزاری و همه دلسوزان این نظام را عنایت کنند.»

در ادامه «روح الله امینی» کارشناس مسائل تربیتی استان قم در رابطه با این نشست تاکید کرد: «همه معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و دیگر همکاران امروز همه‌ مشکلات مدارس شهرستان را بگویند.»

بعد از جلسه هم اندیشی و بیان نظرات از سوی مسئولان پرورشی، از «حبیب موسوی» یکی از معاونان فعال و پیشکسوت اداره آموزش و پرورش جعفرآباد و معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران، مبلغین و مدیران دارالقرآن فعال شهرستان تجلیل شد.

در این همایش «سید رسول حسینی» رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان، «مریم محمدی» رئیس شورای اسلامی جعفرآباد و «محدثه شاهمرادی» مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شهر جعفریه نیز حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار