رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش:

نماد، طرح ائتلافی میان تمامی ارگان‌ها است

بهارستان یک (پانا) - رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس بهارستان یک، نماد را یک طرح ائتلافی میان تمامی ارگان‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نماد، طرح ائتلافی میان تمامی ارگان‌ها است

نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس با محوریت آسیب‌های اجتماعی، با حضور عین‌الله طیموری فرد رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مصطفی کلانتری مدیر، غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی، سارا رایش کارشناس مراقبت از آسیب‌های اجتماعی و مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

در این نشست طیموری‌فرد رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به آسیب‌های اجتماعی و طرح نماد، اظهار کرد: طرح نماد یکی از طرح‌های ماندگار کشور است؛ زیرا نماد میان تمامی ارگان‌ها، یک طرح ائتلافی است که ارگان آموزش و پرورش متولی این امر به شمار می‌رود.

وی در ادامه گفت: لازم است به طرح توانمندسازی همزمان دانش‌آموزان، والدین و کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در خصوص مخاطرات روانی و اجتماعی، آگاه سازی‌های لازم را انجام دهیم.

طیموری‌فرد در پایان به اهداف اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در خصوص طرح نماد پرداخت و عنوان کرد: کمک به پوشش گسترده آموزش مهارت تاب‌آوری به دانش‌آموزان، والدین و کارکنان، کمک به افزایش نرخ پوشش طرح نماد و ارجاع میان سازمانی این طرح، کمک به تأمین و توسعه فضا، نیروی انسانی و تجهیزات و ارائه خدمت خط ملی نماد در دستور کار اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته است.

در پایان ضمن ارائه نکات آموزشی در خصوص مراقبت از آسیب‌های اجتماعی، با مدیران مدارس به تبادل نظر و پرسش و پاسخ پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار