سفر رئیس‌اداره‌ مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی وزارت آموزش‌ و‌‌‌ پرورش به شهرستان‌کوهرنگ

کوهرنگ(پانا) - رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری،به همراه مسئولان آموزش و پرورش استان با حضور در شهرستان کوهرنگ از طرح‌های در حال اجرای حوزه مشاوره این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سفر رئیس‌اداره‌ مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی وزارت آموزش‌ و‌‌‌ پرورش به شهرستان‌کوهرنگ

در برنامه‌ای که با حضور «دکتر عین الله طیموری فرد» رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، دکتر احمد طاهری فرد رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان، رضا شیروانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان و جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان برگزار شد؛ دکتر طیموری فرد به اتفاق هیئت همراه از مرکز گذر موقت پیشگیری از آسیب‌های روانی_اجتماعی شهر چلگرد بازدید کرد.

در پایان این برنامه رضا شیروانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر از حضور رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: بر اساس گزارش دکتر طیموری فرد، شهرستان کوهرنگ موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق مجری طرح نماد مشاوره شد‌.

وی این موفقیت حاصل شده را به جامعه فرهنگیان شهرستان کوهرنگ و ریاست اداره آموزش و پرورش این شهرستان تبریک گفت و از زحمات کلیه مجریان این طرح در اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدارس تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار