برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک (پانا) - یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با هدف ایجاد اعتماد به نفس و تمرین دموکراسی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی با حضور غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، محمد گنج‌خانی کارشناس مسئول حراست، علی طالب‌نیا روشن کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی و با حضور حداکثری روسای دانش‌آموزی مدارس در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

طالب‌نیا روشن، کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت مشارکت و ایفای نقش دانش‌آموزان در امر تصمیم‌سازی، بیان کرد: با هدف ایجاد اعتماد به نفس این قشر مطابق آموزه‌های اسلامی ایرانی و همچنین جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مقوله‌های اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و اقتصادی، ترویج فرهنگ تعاون و همکاری و مهم‌تر از همه تمرین دموکراسی، یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی همزمان با سایر مناطق، در این ناحیه برگزار شد.

او افزود: دو نفر از حائزین بیشترین آرا (یک نفر دختر و یک نفر پسر ) به انتخابات مجلس دانش‌آموزی استان معرفی می‌شوند و مابقی منتخبین در دبیرخانه هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی منطقه فعالیت خواهند کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار