مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

خاک مقدس ایران، ارزش و سرمایه ملی ما ایرانیان است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، خاک مقدس کشور را ارزش و سرمایه ملی ایرانیان دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خاک مقدس ایران، ارزش و سرمایه ملی ما ایرانیان است

مراسم گرامیداشت 12 بهمن، آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران، با حضور عبداله نوحی فرماندار بهارستان، محمد میرزمانی شهردار گلستان، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دبیرستان دخترانه موفقیان برگزار شد.

در این مراسم، کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن عرض تبریک آغاز این دهه، اظهار کرد: لازم است تا در شرایط کنونی به سه نکته مهم، توجه ویژه داشته باشیم؛ نکته اول این است که این روزها، کار دشمن، ایجاد ناامیدی در نسل نوجوان و جوان ایرانی است که بزرگترین خطر برای کشور به شمار می‌رود و نیازمند تلاش جوانان و نوجوانان ایرانی هستیم تا از این خطر بزرگ جلوگیری شود که دشمن به هدف خود نرسد.

وی در ادامه افزود: نکته دوم اهمیت دادن به ارزش‌ها و اعتقادات ماست که گاهی دشمن در حال نابودی آن است؛ مانند خاک مقدس ایران که خون زیادی برای آن ریخته شده و ما باید چنین ارزش‌های ملی کشور را، سرمایه‌ای ارزشمند بدانیم؛ نکته سوم اینکه لازم است تا با الگو قراردادن شخصیت‌های خوب ملی و مذهبی کشورمان، براساس آن شخصیت‌ها با چالش‌های متفاوت زندگی، برخورد کنیم.

کلانتری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فرهنگی و دانش‌آموزی، خطاب به دانش‌آموزان، بیان کرد: لازم است تا همه ما مردم ایران بدانیم که در چه کشوری زندگی می‌کنیم و تا حد بالایی خاک این کشور مقدس است؛ آن هم به این دلیل که خون‌های زیادی در راه محافظت از این خاک و از دست نرفتن فرصت‌های افتخارآفرینی امروزه جوانان و نوجوانان ایرانی، بر روی زمین ریخته شده است.

در پایان نوحی فرماندار شهرستان بهارستان به احساس امنیت امروز در کشور ایران اشاره کرد و گفت: اکنون در حالی چهل و سومین پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که باید بدانیم این انقلاب به راحتی به دست نیامده و آسایش و امنیت امروزه و اکنون ما، ثمره رشادت‌ها و فداکاری‌های افرادی است که در طول بیش از چهل سال گذشته، جانشان را در راه اخلاص از دست دادند و از دستآوردهای کشور ایران، صیانت کردند.

همچنین لازم به ذکر است این مراسم با اجرای گروه سرود انتظار و تقدیر از سه دانش‌آموز برتر دبیرستان موفقیان، همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار