پیامبر و ائمه برای حضرت فاطمه زهر جایگاه ویژه‌ای قائل بودند

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری گفت پیامبر(ص) و همه ائمه برای حضرت فاطمه زهرا جایگاه ویژه ای قائل بودند و این بانوی گرانقدر اسلام را الگوی بشریت می دانستند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیامبر و ائمه برای حضرت فاطمه زهر جایگاه ویژه‌ای قائل بودند

یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در مراسم تجلیل از بانوان که به مناسبت روز زن، در نمازخانه اداره برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا و روز زن افزود: امام علی(ع) در نامه ۲۸ نهج البلاغه خطاب به معاویه می‌فرمایند: ما افتخاراتی داریم که یکی از آنها این است که فاطمه(س) از ماست و البته روایات متعددی از اهل بیت(ع) در مقام و منزلت حضرت زهرا(س) داریم.

وی اظهار کرد: برای شناخت حضرت زهرا (س) می‌توان به قرآن، سخنان پیامبر(ص)، کلمات فرزندان و نویسندگان و زندگی آن حضرت مراجعه کرد.

ایمانی در ادامه گفت: ده ها کتاب درباره حضرت زهرا(س) توسط اهل سنت و حتی مسیحیان و غیرمسلمانان نوشته شده است. سیوطی از علمای اهل سنت کتابی مستقل در مورد حضرت فاطمه (س) نوشته است.

ایمانی با بیان اینکه دشمن از تاسی بانوان ما به این بانوی بزرگ عالم اسلام هراس دارد و به دنبال جایگزین کردن روزی دیگر به عنوان روز مادر و همسر است، افزود: حال آنکه اگر قرار باشد پدر تکریم شود، چه روزی بهتر از روز ۱۳ رجب که سالروز ولادت امام علی است، اگر قرار است همسر و مادری تکریم شود، چه روزی مناسب‌تر از روز ولادت حضرت زهرا(س) است.

در پایان مراسم از بانوان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار