مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

دانش‌آموزان فرهنگی، الگویی برای سایر دانش‌آموزان هستند

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم، خطاب به دانش‌آموزان فعال تشکل‌های دانش‌آموزی گفت: شما به عنوان مبلغان باید آغاز به فعالیت کنید تا دانش‌آموزان دیگر از شما درس و الگو بگیرند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان فرهنگی، الگویی برای سایر دانش‌آموزان هستند

علیرضا کرد در جلسه ماهانه تشکل‌های دانش‌آموزی که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد، گفت: بهترین آموزش سبک زندگی، برگزاری اردو است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا دغدغه دانش‌آموز در خصوص مشکلات کمتر شود، افزود: جای تقدیر و تشکر دارد که دغدغه همه شما فرهنگ است و زیرمجموعه تشکل‌ها، شما دانش‌آموزان دهه هشتادی هستید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان از معلمان و پدران و مادرانی که چنین دانش‌آموزانی را تقدیم جامعه کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: به همه شما توصیه می‌کنم که به شغل معلمی روی آورید. چرا که برکتی که در این شغل وجود دارد در هیچ کجا وجود نخواهد داشت.

کُرد با بیان اینکه برای زندگی کردن نیاز است که از تاریخ درس بگیریم، اضافه کرد: در آینده، زندگی نکنید بلکه باید در گذشته هم زندگی کرد و از آن درس گرفت.

وی انتقاد کردن را برتر و بالاتر از تمجید کردن برشمرد و تصریح کرد: کسانی که فعالیت‌های میدانی دارند، دیدگاه‌های متفاوت و تجزیه و تحلیل پررنگ‌تری نیز به همراه دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان در بخشی دیگر از سخنانش به تاثیر امتحانات نهایی بر دانش‌آموزان اشاره و بیان کرد: مبنای امتحانات نهایی، خواندن کتاب است و با توجه به تاثیر معدل، توضیح خواندن صحیح مطالب هر درس در جلسات آموزشی، آموزش داده می‌شود.

کُرد با عنوان اینکه حضور در تشکل‌ها مانعی برای درس ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان به عنوان یک مدرس به ما کمک می‌کنید و در جهاد تبیین مشارکت دارید.

وی با اشاره به اینکه هر کس ضریب هوشی بالاتری دارد، بیشتر در معرض خطر قرار دارد، افزود: دشمن سعی می‌کند جوانان و نوجوانان که در همه حوزه‌ها حضور فعالی دارند را جذب خود کند.

دانش‌آموزخبرنگار: صبا دوست‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار