فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان:

سن سارقین موبایل‌قاپ به 16 سال کاهش پیدا کرده است

بهارستان(پانا)- فرمانده‌انتظامی بهارستان گفت با توجه به این‌که جمع‌آوری معتادین متجاهر جزو وظایف بهزیستی است و سن سارقین موبایل‌قاپ به 16 سال کاهش پیدا کرده، این آمادگی وجود دارد که که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم تمامی این افراد از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سن سارقین موبایل‌قاپ به 16 سال کاهش پیدا کرده است

محمدرضا علیزاده فرمانده‌انتظامی شهرستان بهارستان، در نشست خبری با اصحاب‌رسانه گفت: تلاش نیروی‌انتظامی بر حفظ امنیت شهروندان به ویژه درحوزه سرقت است که معتادین متجاهر یکی ازعوامل اصلی سرقت در بهارستان است؛ با ساماندهی این افراد شاهد کاهش چشمگیر سرقت خواهیم ‌بود و با توجه به این موضوع که جمع‌آوری معتادین متجاهر از وظایف اداره بهزیستی است، از ابتدای سال جاری تا به امروز 826 معتاد متجاهر توسط عوامل انتظامی بهارستان جمع‌آوری شد.

او با اشاره به کشف بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر در استان تهران بیان کرد: مامورین فرماندهی‌انتظامی شهرستان بهارستان طی اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر که 254 کیلو از نوع شیشه در سطح استان تهران بود شدند و همچنین 305 کیلو تریاک و 29 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

علیزاده ادامه داد: اقدامات هنجار شکنانه و تهدید کنندگان امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و عاملان این اقدامات که باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌شوند با حمایت قانون در کمترین زمان پیگیری و برخورد می‌شود و از ابتدای سال تا کنون 695 نفر از مخلان امنیت عمومی دستگیر شدند. منشا اکثر این درگیری‌ها قهوه‌خانه‌ها بودند و در این رابطه 305 مورد پلمپ صورت گرفت.

فرمانده‌انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به افزایش موبایل‌قاپی تصریح کرد: با توجه به افزایش شکایت شهروندان در موضوع سرقت گوشی همراه و کاهش سن سارقین به 16 سال اقدام به راه‌اندازی شعبه مبارزه با موبایل‌قاپی در آگاهی بهارستان تشکیل شد؛ با افزایش کشفیات موبایل نسبت به سال گذشته 207 نفر سارق موبایل در سال جاری دستگیر شدند و 1125 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار