مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت توجه به نگاه مدیریتی متغیر با توجه به مقتضیات زمان

بهارستان یک (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اولین جلسه مشترک شورای معاونین استان، به میزبانی بهارستان یک که با حضور اعضای شورای معاونین استان و منطقه در سالن شهید درهم پور برگزار شد، بر ضرورت توجه به نگاه مدیریتی متغیر با توجه به مقتضیات زمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به نگاه مدیریتی متغیر با توجه به مقتضیات زمان

در ابتدای این نشست مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به بیان گزارش عملکرد منطقه پرداخت.

سید‌مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جهت ایجاد حس همکاری خوب در بین جمعیت نسبتا جوان شورای معاونین منطقه، گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها در سطح مناطق این است که از نزدیک شنوای مشکلات مناطق باشیم تا بتوان در نشست‌های بعدی تخصصی‌تر مسائل مطرح شده را پیگیری کرد.

هاشمی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در ارتباط با مردم، شنیدن انتظارات و تغییر در رویه مدیریتی جامعه وجود دارد، لازم است تا دیدارهای عمومی و حضور مستقیم مدیران و ارتباط بهتر با نیروهای زیرمجموعه در برنامه‌های مناطق باشد.

او تصریح کرد: در حوزه نیازها و سیاست‌گذاری‌ها، آموزش و پرورش همواره در حال تغییر است و ما نمی‌توانیم در یک برهه بمانیم و لازم است تا نگاه مدیریتی با توجه به مقتضیات زمان، متغیر باشد.

در ادامه اعضای شورای معاونین به بیان مسائل عمده شهرستان به ویژه بخش گلستان پرداختند.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار