دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان:

ساخت‌وسازهای غیرمجاز قابل چشم‌پوشی نیستند

بهارستان(پانا) -دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت که با هیچ‌یک از اعضای شورا در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز مماشات نخواهم کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ساخت‌وسازهای غیرمجاز قابل چشم‌پوشی نیستند

غلامرضا صادقی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بهارستان در جلسه شورای اداری گفت: حجم ورودی پرونده‌ها به دادگاه افزایش پیدا کرده که با توجه به کمبود نیرو به یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی تبدیل شده که تبعاتی از جمله اطاله دادرسی را به دنبال دارد.

او نبود نمایندگان حقوقی کاردان در ادارات را عامل اصلی افزایش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی دانست و گفت: با وجود دریافت حقوق‌های کلان توسط نمایندگان حقوقی ادارات اما متاسفانه از ابتدایی‌ترین مسائل حقوقی آگاهی ندارند چرا که افزایش دانش حقوقی امری حیاتی در پیشگیری از جرائم و تخلفات اداری را بدنبال خواهد داشت.

صادقی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده و پای صندوق‌های رای آمدند تا باری از مشکلات شهر برداشته شود نه این که عاملی شوند تا بر مشکلات شهر از جمله شهروندان اضافه کنند و روزانه شاهد افزایش تخلفات از سوی اعضای شورای شهر بهارستان و همچنین افزایش تعداد بازداشت‌شدگان هستیم اما قانون و دستگاه قضا هرگز از این تخلفات چشم پوشی نخواهد کرد و با تمام قدرت با متخلفین برخورد خواهد کرد.

او ادامه داد: در حالی که تولید کنندگان بهارستان از فضای کافی برای گسترش تولیدات خود برخوردار نیستند اما تخلفات ساختمانی جاگیر تولید شده و روزانه شاهد افزایش آسمان خراش‌های جدید در سطح شهر هستیم اما به شهرداران و اعضای شورای شهر هشدار می‌دهم در صورت چشم پوشی نسبت به این مسائل تمامی این افراد را پای میز محاکمه خواهم کشاند.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار