کاروان سلامت در بهارستان به حرکت در آمد

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از توزیع اقلام بهداشتی و تربیت‌بدنی در مدارس کم برخوردار منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کاروان سلامت در بهارستان به حرکت در آمد

مراسم نمادین توزیع تجهیزات ورزشی و اقلام بهداشتی با حضور نماینده فرمانداری بهارستان، مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در دبستان کمیل این منطقه برگزار شد.

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: کاروان سلامت بهارستان با محوریت توزیع لوازم بهداشتی و تربیت‌بدنی در مدارس کم برخوردار منطقه برگزار شد که در این طرح، توزیع اقلام بهداشتی با اعتبار یک میلیارد ریال در 56 مدرسه و توزیع لوازم ورزشی با اعتبار دو میلیارد ریال در 140 مدرسه دولتی منطقه صورت گرفت.

وی همچنین در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس، گفت: بی شک سلامتی بزرگترین عطیه الهی برای اشرف مخلوقات و تلاش در راستای تحقق سلامتی آحاد جامعه بخصوص دانش‌آموزان در شرایط فعلی کشور به شمار می‌رود که ما توانستیم با توزیع اقلام بهداشتی و تربیت بدنی در مدارس، گامی در جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان برداریم.

کلانتری در پایان گفت: امید است تا این طرح را در روزهای آینده برای مدارس دیگر منطقه برگزار کنیم تا بتوانیم به نوبه خودمان، در شکست ویروس کرونا موفق باشیم.

لازم به ذکر است این طرح با کمک 8 وانت در 4 قطب سبزدشت، قلعه میر، سلطان آباد و صالح آباد برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار