مدیر حوزه علمیه استان تهران:

استفاده از ظرفیت روحانیون شاغل در آموزش و پرورش امری مهم و ضروری است

تهران (پانا) - نشست اعضای کمیته همکاری‌ها با هدف ارتقای عملکرد دو نهاد مقدس حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت روحانیون شاغل در آموزش و پرورش امری مهم و ضروری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست تخصصی اعضای کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با حضور سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رحیمی صادق با اشاره به اهمیت همکاری این دو نهاد در راستای توسعه معنوی مدارس و دانش آموزان، افزایش تعداد جلسات کمیته همکاری‌ها و تعامل بیشتر این دو مجموعه را در عرصه فعالیت‌های تربیتی و استفاده از ظرفیت مبلغین و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش امری مهم برشمرد.

وی گفت: برگزاری متداوم جلسات تخصصی این کمیته، تشکیل کارگروه‌ها و نشست‌های کارشناسانه در جهت هم افزایی اندیشه‌ها و طرح‌ها، ساماندهی فعالیت‌های حوزه علمیه در قالب جذب روحانیون طرح امین و هجرت از اولویت این کمیته بوده و ارزش‌گذاری شأن و جایگاه مقدس معلمین در آموزش و پرورش از اهداف کلان این کمیته خواهد بود.

حجت الاسلام رحیمی صادق در ادامه با اشاره به ساماندهی ارتباطات حوزوی، نقش مجموعه‌های بسیج، هلال احمر و گروه‌های جهادی را مهم دانست و به فعال کردن سایر نهادهای فرهنگی تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار