برگزاری جلسه فصلی کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - جلسه فصلی کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با محوریت بررسی مفاد تفاهم نامه منعقد شده در این کمیته برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه فصلی کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن عرض تسلیت ایام رحلت حضرت ام‌البنین(س)، جهت اطلاع اعضای کمیته به ارائه گزارش فعالیت‌های اخیر صورت گرفته در آموزش و پرورش اعم از فعالیت حضوری برخی مدارس دارای مجوز، برگزاری امتحانات دانش آموزان،فعالیت های طرح‌ریزی شده در خصوص بزرگداشت ایام الله فجر و ... پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت رشد معنوی دانش‌آموزان و نیاز ایشان به آشنایی با سبک و سیره معصومین(ع)، فعالیت‌های حوزه علمیه در مدارس با حضور مبلغین طرح امین و هجرت را نقطه قوت تشکیل این کمیته فیمابین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه دانست و استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت را در راستای تامین مدرس و محتوا با هدف رفع شبهات دانش‌آموزان عنوان کرد.

در این نشست علاوه بر ذکر مصوبات جلسه گذشته و ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته، نیمه اول بهمن ماه زمان برگزاری جلسه بعدی، توسط اعضای کمیته مشخص شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار