به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد گزینش برگزار شد

تجلیل از گزینشگران شاخص استان گیلان

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت نقش گزینشگران و نگاه جامع آن‌ها در انتخاب و گزینش معلمان شایسته بسیار حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از گزینشگران شاخص استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی عنوان کرد: نقش گزینشگران در ارتقای سلامت سیستم های اداری بسیار پر اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و همکاران ما در هسته گزینش باید نسبت به گزینش معلمان شایسته که زیربنای امر تعلیم و تربیت هستند، اهتمام لازم را داشته باشند.

رحمتی همچنین با تاکید بر مولفه های دقت، منطق، استدلال، علم و عدالت اظهار کرد: نیروی انسانی که وارد آموزش و پرورش می شود باید هوشمندانه و با توجه به اصل شایسته سالاری باشد و همه جوانب اخلاقی، اعتقادی، ظاهری و صلاحیت های علمی و حرفه ای در نظر گرفته شود تا افرادی متعهد برای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت انتخاب شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: گزینش مناسب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که جوانانی متعهد و انقلابی هستند نشان از توجه همکاران گزینشگر به جایگاه حرفه ای معلمان و انتخاب افراد صالح است.

شایان ذکر است این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس هماهنگ استانی برگزار شد و قرائت پیام وزیر و دبیر عالی هسته گزینش و پخش کلیپ از جمله برنامه هایی بود که اجرا شد. در پایان هم از گزینشگران برتر هسته گزینش استان و مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار