مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از گزینشگران استان تجلیل کرد

سنندج (پانا) - همزمان با هفته گزینش مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با حضور در هسته گزینش استان با گزینشگران آموزش و پرورش دیدار و از تلاش های آنان قدردانی کرد .

کد مطلب: ۷۰۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با هفته گزینش مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و تعدادی از اعضای شورای معاونین اداره کل با حضور در هسته گزینش و دیدار با گزینشگران استان با آنان دیدار و از تلاش هایشان تجلیل کرد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این برنامه دیدار با تبریک هفته گزینش و تقدیر از اهتمام مجموعه گزینشگران استان ، از معلمی به عنوان شغلی حساس و با اهمیت نام برد و گفت : گزینش معلمان باید با دقت ، هوشمندانه و با توجه به اصل شایسته سالاری بوده و افراد متعهد برای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت انتخاب شوند .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، از مقام شهدا و خانواده معزز و ایثارگر این مجموعه تجلیل کرد و گفت : خانواده های گرانقدر شهدا با تقدیم عزیزان خود و صبر و شکیبایی در راه آرمانهای والای انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و این ایثارگری شایسته تکریم است .

مرتضی ملاولی مدیر هسته گزینش استان کردستان نیز در این نشست با تشکر از عنایت و حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : هفته گزینش ، هفته تکریم زحمات تمام کسانی است که در راستای جذب منابع انسانی تلاش می کنند و این هفته با سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش گرامی داشته می شود .

وی دیدگاه ، توصیه و راه کارهای مدیر کل آموزش و پرورش استان را در اجرای برنامه ها راه گشا دانست و اظهار داشت : رهنمودهای شما ما را در اجرای برنامه ها یاری می کند .

ملاولی در ادامه به تشریح اقدامات و مراحل گزینش افراد پرداخت و گفت : در طول سال حدود سه هزار پرونده در هسته گزینش استان مورد بررسی قرار می گیرد و ما در اجرای برنامه ها نیازمند همکاری سایر حوزه ها و مساعدت معنوی همکاران هستیم .

گفتنی است در پایان این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اهدای لوح سپاس از شمسی کاظمی خواهر شهید و خانواده ایثارگر تجلیل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار