اجرای طرح پرسش مهر در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری از حضور و شرکت دانش‌آموزان این منطقه در پرسش مهر و راه یافتن تعدادی از آنها به مرحله استانی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پرسش مهر در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

رحمت‌الله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری در رابطه با بیست و دومین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به سخنرانی ریاست جمهوری با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و پرسش‌های (ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟) و (نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟)، طرح مذکور در مدارس آغاز شد.

وی در این باره در مورد عملکردهای صورت گرفته شده در مدارس ناحیه یک ری گفت: در مدارس ناحیه یک شهرری بالغ بر ۲۵ هزار دانش‌آموز شرکت کردند، در گام بعدی، مدارس آثار برتر را به مرحله منطقه ارسال کرده که در این وهله ۴۲۰۰ نفر از سه مقطع تحصیلی شرکت کردند، از اول دی ماه لغایت ۵ دی ماه داوری آثار با حضور داوران انجام شد و ۲۱ نفر از برگزیدگان متوسطه دوم به مرحله استانی معرفی شدند.

قاسمی‌پور افزود: شرایط به این شکل برنامه‌ریزی شده است که دانش‌آموزان برگزیده ناحیه یک شهرری با سایر دانش‌آموزان مناطق شهرستان‌های استان تهران به رقابت بپردازند، گفتنی است که در سطح ناحیه یک شهرری از ۲۲۰ نفر از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: سوگند رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار