فاطمه حبیبی:

در امتحانات حضوری نمرات واقعی‌تر است

شهرری (پانا) - معاون فنی هنرستان ایثار آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد دبیران علاقه‌مند به امتحانات حضوری هستند، زیرا معتقدند نمره‌ها واقعی‌تر خواهد بود و یادگیری نیز بیشتر است

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
در  امتحانات حضوری نمرات واقعی‌تر است

فاطمه حبیبی، معاون فنی هنرستان ایثار آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: با توجه به حضوری بودن دروس عمومی و تخصصی این هنرستان امتحانات دی ماه نیز حضوری گرفته می‌شود.

فاطمه حبیبی از نحوه امتحانات هنرستان ایثار گفت: پایه‌ها به چند گروه در ساعات مختلف تقسیم شدند، جلسه دروس عمومی هر کلاس حداکثر ۱۰ نفره با رعایت فاصله برگزار می‌شود، همچنین دروس تخصصی دانش‌آموزان به صورت گروه‌های الف و ب مشخص شده‌است که آزمون هر گروه متفاوت گرفته‌می‌شود.

حبیبی افزود: امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و برای افرادی که مشکوک به بیماری هستند در اتاق ایزوله به همراه یک مراقب آزمون گرفته می‌شود.

معاون فنی هنرستان ایثار از علاقه معلمان به امتحان حضوری تصریح کرد: دبیران علاقه‌مند به امتحانات حضوری هستند، زیرا معتقدند نمره‌ها واقعی‌تر خواهد بود و یادگیری نیز بیشتر است، هر چند در امتحانات مجازی دانش‌آموزان ناخود‌آگاه از کتاب کمک می‌گرفتند، اما با این روش دانش‌آموزان بیشتر تلاش می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: دبیران بخشی از نمره دانش‌آموزان را به فعالیت‌های کلاسی آنان اختصاص داده‌‌اند تا میانگین نمرات آنها خوب شود، با توجه به اینکه در امتحانات حضوری وظیفه کادر مدرسه سنگین‌تر می‌شود، امتحانات برای دبیران و دانش‌آموزان ارزشمند است.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار